onlyfighters

April 01, 2012

H απάντηση του Σταμάτη Μπιτάκου στη συνέντευξη του Kru Μάριο Μπαρμπάτσα.

Στη φωτογραφία ο Σταμάτης Μπιτάκος


Aποκλειστική συνέντευξη στον Βασίλειο Δημακαρέα έδωσε εχθές ο Kru Μάριο Μπαρμπάτσας για τα τελευταία γεγονότα και το τέλος της συνεργασίας του με τον Σταμάτη Μπιτάκο. Μπορείτε να την δείτε εδώ.

Πριν λίγο ο Σταμάτης Μπιτάκος απάντησε σε όσα λέχθησαν σε αυτή την συνέντευξη με το παρακάτω κείμενο:

'' Όπως έχω μάθει να λέω την αλήθεια πάντα,αυτό σκοπεύω να κάνω και τώρα.
Δεν είπα ποτέ πως αισθάνομαι προδομένος μόνο επειδή ο Μάριος ξεκίνησε προπονήσεις με τον Μιχάλη Ζαμπίδη παρόλο που ξέρουν όλοι ότι οι σχέσεις μας δεν είναι και οι καλύτερες με τον συγκεκριμένο αθλητή,αλλά με τον τρόπο που το έκανε.

Ο Μάριος Μπαρμπάτσας ξέχασε να αναφέρει στην συνέντευξη που έδωσε,ότι πρίν από περίπου ένα μήνα μου είχε αναφέρει πως απέρριψε τον Ζαμπίδη σε πρόταση που του είχε κάνει ο ίδιος να τον αναλάβει μιας και έπρεπε να με προετοιμάσει για τον επόμενο αγώνα μου με τον Πάυλο Καπώνη.

Αντί να γίνει αυτό όμως,τις επόμενες ημέρες βρέθηκαν κρυφά κάνοντάς του προπονήσεις για 2 ολόκληρες εβδομάδες χωρίς να μου πεί τίποτα παίζοντας θέατρο κοροιδεύοντάς με πίσω από την πλάτη μου.

Ακόμα και πρίν λίγες μέρες μου έλεγε ότι δεν έχουμε βρεθεί ποτέ για προπόνηση μέχρι που έμαθα τα αληθινά γεγονότα από τρίτους και αναγκάστηκα να φύγω από τη σχολή,όπως θα έκανε ο οποιοσδήποτε σεβόταν τον εαυτό του.

Απλά θα ήταν πολύ πιο αντρίκιο να μου έλεγε ο Μάριος ότι καίγεται να κάνει προπόνηση στον Ζαμπίδη και να είναι σίγουρος πως από την μεριά μου δεν θα είχα κανένα πρόβλημα καθώς θα σεβόμουν την επιλογή του και απλά θα αποχωρούσα χωρίς να του έλεγα τίποτα.

Σαφώς λοιπόν ο υποτιθέμενος πατέρας,μεγάλος αδελφός και δάσκαλός μου με κοροιδεύει 2 εβδομάδες πίσω από την πλάτη μου. Αυτό μόνο προδοσία μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει και φυσικά όλο αυτό παιζόταν 2 μήνες πρίν από τον αγώνα μου με τον Πάυλο Καπώνη. Κλείνοντας θα ήθελα να πώ ότι έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο καινούργιο μου team και στους Γιώργο Κατσινόπουλο και Γιάννη Κακαράκη που με προετοιμάζουν για τον αγώνα μου με τον Καπώνη.

Ευχαριστώ, Σταμάτης Μπιτάκος. ''


Πηγή δηλώσεων: world-budo.blogspot.com