onlyfighters

April 19, 2012

Ο Σταμάτης Μπιτάκος ''τα χώνει'' σε Ζαμπίδη και Καπώνη! Τα κυριότερα σημεία και όλη η συνέντευξη!


Ο Σταμάτης Μπιτάκος όπλισε!


Αν πούμε ότι δεν το περιμέναμε, θα σας πούμε ψέμματα. Ευθείες βολές σε Μιχάλη Ζαμπίδη και Παύλο Καπώνη με βάση τις τελευταίες δηλώσεις τους σε sites και τηλεόραση.


O Stam the Showman βρέθηκε στο στούντιο της εκπομπής ''H γιάφκα του Ψ'' που παρουσιάζει ο Ψ(Frontal Attack) και καλεσμένος μαζί του ήταν ο γνωστός ράπερ T.N.S . H συγκεκριμένη εκπομπή μεταδίδεται διαδικτυακά μέσα από του web zougla radio κάθε Κυριακή 10 με 12.

Παρακάτω σας αναφέρουμε τις κυριότερες αναφορές που έκανε ο Σταμάτης Μπιτάκος στη διάρκεια της συνέντευξης για τον Μιχάλη Ζαμπίδη:

''Ο Zαμπίδης είναι μεγάλος αθλητής. Έχει κάνει πράγματα στο Kick Boxing όπως έχουν κάνει πράγματα ο Λονγκινίδης, ο Πάρης Βασιλικός, όπως έχουν προσπαθήσει επίσης και άλλα παιδιά ο Σοφοκλέους, ο Καρανικολής κτλ. Αλλά όταν είναι λάθος κάπου να το λέμε. Δεν μπορεί να βγαίνει και να λέει δεν είμαι στο επίπεδό του, δεν παίζω. Αυτό είναι άκυρο τελείως. Αν έρθει ένας διοργανωτής και του πει -πάρε τόσα να παίξεις μ'αυτόν-, τί θα πει; Όχι δεν τα παίρνω τα λεφτά γιατί δεν είναι του επιπέδου μου; Είναι αστεία αυτά, γελάει ο κόσμος σε όποια χώρα και να το πεις αυτό.''

Και συνέχισε αναφερόμενος προφανώς σε συμμετοχή του Μιχάλη Ζαμπίδη σε σόου πριν κάποια χρόνια στον ANT-1.

''Για να με δείξουνε και μένα τα κανάλια πρέπει να γίνω μπαλαρίνα; Εγώ δεν θα γίνω ποτέ μπαλαρίνα. Ποτέ των ποτών. Σε τέτοιου είδους ριάλιτυ εγώ δεν μπαίνω.''

Για το πόσο θα τραβούσε το ενδιάφερον του κοινού μια αναμέτρηση Ζαμπίδης-Μπιτάκος αναφέρει:

''Βλέπω ότι ο κόσμος γουστάρει να βλέπει ξύλο όταν γίνονται επεισόδια στην τηλεόραση. Τα γήπεδα που παίζουμε είναι γεμάτα κόσμο. Γιατί όμως τα κανάλια δεν προβάλουν τους αγώνες τους αυθεντικούς, τις διοργανώσεις που η θεαματικότητα θα φτάσει στα ύψη, να έρθουν περισσότεροι χορηγοί και να γίνει πανικός; Πας στα κανάλια τους αγώνες και δεν τους παίζουν; Μπορεί να μου απαντήσει κανείς στην ερώτηση γιατί συμβαίνει αυτό;''

''Όταν και αν θα μου γίνει πρόταση να παίξω μαζί του, από τώρα λέω ναι. Διπλός αγώνας. Ένας στο στυλ του το κίκμποξ και ένας στο δικό μου το Muay Thai. Εγώ πάω στο στυλ του, αυτός έρχεται στο δικό μου; Βάλτε μεγάλο ερωτηματικό εδώ.''

''Το επίπεδο φαίνεται μόνο μέσα στο ρινγκ.''

''Έχουμε φτάσει στο σημείο να λέμε την αλήθεια και αυτό να θεωρείται ίντριγκα.''

Για τον ''Κυρ-Καπώνη'' όπως αποκάλεσε αστειευόμενος τον Παύλο Καπώνη στη συνέντευξη δήλωσε:

''Διακρίνω φόβο στα μάτια του Καπώνη. Το είδα αυτό. Το διακρίνω. Είμαι έτοιμος και πρέπει να σβηστεί κι αυτός απ΄τον χάρτη. Ήταν κλεψιά αυτό που έγινε και θα το πάρω πίσω. Kaι τον Καπώνη και τον Χαχαμίδη εγώ τους έκανα μέσα σε ένα βράδυ!''

''Θέλω να μου πεί ο κόσμος σε ποιό γύρο γουστάρει να τον ρίξω''.

Για το μέλλον των μαχητικών αθλημάτων στην Ελλάδα ο Stam the Showman δήλωσε:

''Στην Αμερική το MMA κοντεύει να ξεπεράσει σε τηλεθέαση το NBA και η πυγμαχία κάνει απίστευτα νούμερα και εδώ τους πάμε έτοιμους τους αγώνες τζάμπα και προτιμάνε να δείχνουν ντοκυμαντέρ με παπαγάλους...''

''Να γίνονται μάχες παιδιά να γεμίζουν τα γήπεδα. Να δείχνουμε την αγάπη μας στο άθλημα.''

Για τον Χαχαμίδη δήλωσε:

''Ο Χαχαμίδης δεν ήταν στο επίπεδό μου στο Thai. Ήξερα από την αρχή ότι θα τον έριχνα. Μόνο ποιός ήταν ο γύρος δεν ήξερα.''

Για αγάπη και μίσος είπε:

''Μ'αρέσει που έχω ανθρώπους που είτε με μισούν είτε με πάνε. Δεν θα μου άρεσε να πέρναγα αδιάφορος. Το γουστάρω πολύ. Αρχίζει τώρα να με χειροκροτάει ο κόσμος και στραβώνω λίγο. Λέω τώρα τί γίνεται; Μάλλον κάτι δεν κάνω σωστά. (είπε αστειευόμενος)''

Όταν ο Σταμάτης ρωτήθηκε για ονόματα αθλητών που ξεχώρισε και ξεχωρίζει σήμερα στην Ελλάδα, εκείνος απάντησε:

Σταν ''The Man'' Λονγκινίδης: Όλοι απ'αυτόν ξεκινήσαμε.

Mιχάλης Αρναούτης: Πήγε στην Αμερική και έκανε αυτό που δεν έχει κάνει κανένας. Επαγγελματίας στην Αμερική!

Πάρης Βασιλικός: Πήγε πρώτος εξωτερικό και πήραμε και εμείς μετά σειρά.

Επίσης στα ονόματα που ανέφερε: ο Γιάννης Σοφοκλέους, ο Παναγιώτης Καρανικολής, από τους νεότερους ο Αλέξης Σύρος, ο Μελέτης Κακουμπάβας, ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης και ο Αντώνης Τζώρος.

Δείτε όλη την εκπομπή όπως μεταδώθηκε διαδικτυακά: