onlyfighters

April 30, 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ: ''Με θεωρούσαν αουτσάιντερ, αλλά επέστρεψα!''



Στο Iron Challenge 3 κατάφερε να κάνει το comeback της χρονιάς και με την πρώτη να βάλει εκ νέου το όνομά του στο χάρτη μαζί με τα κορυφαία ονόματα της κατηγορίας του στην Ελλάδα. Με τον πολύ δυνατό του αγώνα απέναντι στον Αλέξη Σύρο άφησε άφωνους τους φανς του Kick Boxing που δεν είχαν ιδέα ότι μετά την μεγάλη απουσία του θα έπιανε τέτοια απόδοση!


Είναι ο κickboxer ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ και δίνει συνέντευξη στον Βάιο Μπρουζιώτη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το ONLYFIGHTERS!

Βάιος Μπρουζιώτης: Γιάννη καταρχάς συγχαρητήρια για τη νίκη σου και πριν ρωτήσω οτιδήποτε να σου πω ότι απόλαυσα τον αγώνα σου το Σάββατο παραπάνω από οτιδήποτε άλλο. Δεν περίμενα τέτοια απόδοση φωτιά. Και πέρα από εσένα τον ίδιο, τους ανθρώπους που σε ζούσαν καθημερινά, κανείς μας από έξω δεν περίμενε αυτό που είδε από σένα στο Iron Challenge 3. Στο λέω στα ίσια δεν περίμενα ότι θα κερδίσεις. Έλειπες μεγάλο διάστημα, είχες πολύ καιρό να παίξεις, ο αγώνας ήταν με τον Αλέξη Σύρο που όλοι καταλαβαίνουμε τι σημαίνει αυτό και πολλοί ίσως να σε είχαν ξεχάσει κιόλας. Το ένιωθες ότι ο κόσμος σε θεωρούσε το απόλυτο αουτσάιντερ;

Γιάννης Μιχαλόπουλος: ‘Να ΄σαι καλά Βάιε για τα καλά σου λόγια. Ναι σίγουρα με θεωρούσαν αουτσάιντερ για τον λόγο ότι είχα τόσο πολύ καιρό να παίξω! Μόνο η ομάδα μου και οι δικοί μου άνθρωποι ήταν σίγουροι για μένα.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Πόσο καιρό είχες να παίξεις; Πότε ήταν ο τελευταίος σου αγώνας πριν την χθεσινή τρομερή σου εμφάνιση;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Έχω να παίξω από τον Αύγουστο του 2010. Αλλά και πιο πριν δεν είχα κάνει πολλά ματς.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Γιατί υπήρξε αυτή η μεγάλη απουσία Γιάννη; Τί συνέβη;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Είχα σταματήσει για λίγο το Kick Boxing, ήμουν σε περίεργη φάση. Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να σταματήσω και δεν ήμουν μαζί με τον δάσκαλό μου τον Γιάννη Θεοφάνους. Τα είχαμε σπάσει λίγο τότε. Στη συνέχεια έσπασα τη μύτη μου άσχημα, δεν μπορούσα να παίξω για πάρα πολύ καιρό και τέλος μπήκα στρατό! Αυτό που κυρίως όμως συντέλεσε αρνητικά σε μένα ήταν όταν έφυγα απ΄τον δάσκαλο μου.Ένιωθα κάπως άδειος.

Β. Μπρουζιώτης: ‘Άδειος, πως τα εννοείς αυτό;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘ Όταν ξεκινάς με έναν άνθρωπο και ανεβαίνετε μαζί και σε φτάνει στην κορυφή και ξαφνικά για κάποιους λόγους τα σπάτε, είναι κάπως περίεργα μετά. Ο δάσκαλός μου με πήρε παιδάκι 15 χρονών, 58 κιλά και με έκανε αυτό που είμαι τώρα! Και λέω τώρα όχι μόνο για τον αθλητισμό, αλλά γενικά στη ζωή μου.’


Β. Μπρουζιώτης: ‘Πες μου όμως τί σας κάνει εκεί ο Ιωάννης Θεοφάνους; Έχουμε έναν Νίκο Γκίκα αήττητο, ούτε και εγώ θυμάμαι από πότε έχει να χάσει, έναν Νίκο Κελέκη εξίσου πολύ φορμαρισμένο, ο Σωκράτης ο Κερπάτσι στην ίδια διοργάνωση κέρδισε… και κερασάκι στην τούρτα το απίστευτο δικό σου comeback. Έχετε κάνει dream team εκεί έτσι;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘ Σίγουρα για αυτό το αποτέλεσμα ευθύνεται ο δάσκαλος Ιωάννης Θεοφάνους. Με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις λένε. Είμαστε καλή ομάδα και αγαπημένοι. Εγώ να σου πω την αλήθεια Βάιε μετά το στρατό το πήρα πολύ σοβαρά το θέμα και είπα ότι αν επιλέξω να το κάνω αυτό, πρέπει να το κάνω καλά και όχι έτσι κι έτσι! Όσον αφορά τον Γκίκα, ο Νίκος είναι δουλευταράς, δουλεύει σαν μυρμήγκι. Δεν είναι ταλέντο, αλλά τα έχει καταφέρει με την σκληρή δουλειά που κάνει. Όσο για τον Κελέκη είναι στη φάση που είναι λίγο άτυχος (σημ. λόγω ατυχήματος δεν έπαιξε στη διοργάνωση), αλλά θα ξαναεπιστρέψει σύντομα πολύ δυνατός. Και για τον Σωκράτη είναι απρόβλεπτος παίχτης και νομίζω ταλέντο. Κάνει λίγα χρόνια και ανέβηκε κατευθείαν.

Β. Μπρουζιώτης: ‘Γυρίζουμε πάλι στον αγώνα. Τι σκεφτόσουνα τις μέρες πριν την αναμέτρηση; 

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Βασικά ξυπνούσα κάθε πρωί, κοιτούσα πάνω και έλεγα θα κερδίσω, θα κερδίσω, θα κερδίσω. Το ίδιο έκανα και το βράδυ! 
(γέλια)

Β. Μπρουζιώτης: ‘Σίγουρα  το στοίχημα με τον εαυτό σου μετά από τόσο μεγάλη απουσία θα ήταν μεγάλο. Τι ήθελες να αποδείξεις με την εμφάνισή σου σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση όπως το Iron Challenge, όπου ο αγώνας σου θα μεταδίδονταν prime time σε ένα από τα μεγαλύτερα κανάλια της Ελλάδας τον ANT-1, με εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου να σε παρακολουθούν; Φαντάζομαι και η πίεση θα ήταν πολλαπλάσια απ’το να έπαιζες κάπου αλλού στην επιστροφή σου.’


Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Ήμουν παίχτης πολύ κινητικός και σημειάκιας χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν είχαν δύναμη τα χτυπήματά μου όπως έλεγαν ή νόμιζαν μερικοί. Απλά ίσως να μην ήταν τόσο εντυπωσιακό το παιχνίδι μου. Δούλεψα πολύ για να γίνω πιο επιθετικός και να βάλω το κάτι παραπάνω στο στυλ μου, χωρίς βέβαια να το χαλάσω γιατί από αυτό έχω κερδίσει πολλά και δεν έχω φάει και αρκετές γροθιές. Οπότε το άγχος ήταν διπλό. Έπρεπε να αποδείξω ότι έχω αλλάξει παιχνίδι, αλλά και να κερδίσω τον πολύ καλό και δυνατό αθλητή Αλέξη Σύρο. Βάλε και το άγχος ότι θα με έδειχνε ο ΑΝΤ-1, περιμέναν να με δουν όλοι οι δικοί μου άνθρωποι, οπότε καταλαβαίνεις.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Αυτό το άγχος άφησες να σε επηρεάσει πάνω στο ρινγκ;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Είχα άγχος, αλλά όταν ανέβηκα στο ρινγκ και ήρθε η ώρα που πλησιάσαμε κοντά για να μας δώσει τις συστάσεις ο διαιτητής, μου έφυγε και ήμουν σίγουρος για τον εαυτό μου. Το μόνο που φοβόμουν ήταν να μην σφίξω και να βγάλω αυτό που δούλεψα αυτόν τον ενάμησι μήνα τόσο σκληρά.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Χτυπάει το καμπανάκι λοιπόν και αρχίζει ο αγώνας. Έχεις ένα διαφορετικό στυλ παιχνιδιού, πιο επιθετικό, πιστεύεις αυτό ίσως ξάφνιασε τον Αλέξη Σύρο; Πιστεύεις σε περιμένε πιο αμυντικό ίσως; Ίσως να μπήκε και ο ίδιος με τη σιγουριά του φαβορί;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Ναι, πιστεύω η αλήθεια είναι αυτή. Πίστευε ότι θα με βγάλει νοκ άουτ.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Από τη μεριά σου ο αγώνας εξελίχθηκε όπως τον είχατε προγραμματίσει με τον προπονητή σου; Υπήρχαν ίσως πράγματα που θα μπορούσες να κάνεις παραπάνω;

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Είμαι ευχαριστημένος και εγώ και ο δάσκαλός μου. Κάναμε ένα ωραίο παιχνίδι και εγώ και ο Αλέξης. Νομίζω ότι δώσαμε ωραίο θέαμα που αυτό τελικά μετράει στον κόσμο και όχι η νίκη. Η νίκη μάλλον μετράει μόνο για εμάς τους αθλητές και εννοείται και τους δασκάλους μας. Η αλήθεια είναι πιστεύω ότι μπορούσα να παίξω καλύτερα. Είχα δουλέψει πολύ σκληρά, αλλά έσφιξα και δεν μου βγήκε όπως θα ήθελα. Έκανα κάποια λάθοι λόγω άγχους και καιρού εκτός αγώνων. Παρ’όλα αυτά σήμερα που είδα το βίντεο μου άρεσε ο αγώνας άσχετα από το αποτέλεσμα.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Από εδώ και πέρα τι θα ακολουθήσει Γιάννη; Έχεις κλείσει κάποια επόμενη διοργάνωση;’ 

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Θα δείξει. Έχω ακόμα 3 μέρες για ξεκούραση, οπότε μόλις ξεκνήσω πάλι θα δούμε κιόλας.’

Β. Μπρουζιώτης: ‘Υπάρχουν ίσως κάποιοι αθλητές με τους οποίους σκέφτεσαι ότι θα ήθελες να βρεθείς αντιμέτωπος το επόμενο διάστημα;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Θέλω να παίξω με Κακουμπάβα. Έχουμε αφήσει ανοιχτούς λογαριασμούς (γέλια). Τώρα όποιος άλλος είναι θα δείξει. Είναι και ο Νίκος Παπαδημητρίου, είναι αρκετοί... Απλά αυτό που πιστεύω ότι να παίζουμε συνέχεια τα ίδια άτομα δεν βγάζει κάτι. Πρέπει να παίζουμε και με ξένους. Αυτή είναι η γνώμη μου.’


Β. Μπρουζιώτης: ‘ Ο μεγαλύτερος στόχος σου αυτή τη στιγμή στο Kick Boxing ποιός είναι; Τι θέλεις να πετύχεις;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Θέλω πολύ να πάρω τον παγκόσμιο τίτλο της WAKO. Δύο φορές έπαιξα ως τώρα. Στη μία με αδίκησαν στο πανευρωπαϊκό στον τελικό στην Πορτογαλία με Πορτογάλο αθλητή, κριτές και τα σχετικά. Και η δεύτερη φορά ήταν στην Αυστρία. Πήγαινα για πρώτη θέση, ήμουν πολύ καλά προετοιμασμένος. Θέλω πολύ να πάρω έναν παγκόσμιο τίτλο της WAKO όμως. Και εννοείται και μια ζώνη! Τους ζηλεύω όλους που έχουν ζώνη!

(γέλια)

Β. Μπρουζιώτης: ‘Θα σου πω κάτι που μου έκανε εντύπωση. Το ONLYFIGHTERS ως το μεγαλύτερο και πιο δημοφιλές μπλογκ στο χώρο των μαχητικών αθλημάτων στην Ελλάδα δέχεται καθημερινά χιλιάδες επισκέψεις. Τις δύο τελευταίες μέρες όμως με αφορμή και την μεγάλη διοργάνωση του Iron Challenge αυξήθηκαν ακόμα περισσότερο οι επισκέπτες μας. Κάθησα λίγο και πρόσεξα τι πατούσε στο google ο κόσμος και ερχόταν σε εμάς. Πολλοί (ή και πολλές!) πατούσαν το όνομά σου προσπαθώντας να μάθουν περισσότερες πληροφορίες για σένα. Σϊγουρα απέκτησες καινούριους φανς, και πολλές ίσως γυναίκες φαν έχω την εντύπωση! Μίλησέ μας λίγο για σένα εκτος ρινγκ.Τί ανθρωπος είσαι;’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Πολλοί με είχαν ξεχάσει, αλλά με ξαναθυμήθηκαν τώρα και επίσης ακόμα περισσότεροι με έμαθαν. Γυρνάω εχθές μετά τον αγώνα σπίτι μου και που λες ανοίγω το Facebook και βλέπω 30 αιτήματα φιλίας, από τα οποία τα 26 ήταν γυναίκες! (γέλια) Κοίτα να δεις τι γινεται λέω. Λοιπόν, μ’αρέσει να μαζεύομαι με τους φίλους μου και να περνάμε καλά, ότι και να κάνουμε. Είμαι η ψυχή της παρέας και μ’αρέσει να κάνω πολύ χαβαλέ. Μου αρέσει να βγάζω γέλιο, να λέω ανέκδοτα και γενικά είμαι πειραχτήρι. Να δεις ο Γκίκας τι τραβάει! (γέλια) Μου αρέσει πολύ η hip hop και RnB μουσική και την ακούω χρόνια. Ψιλοχορεύω κιόλας, αλλά μη φανταστείς, λίγα πράγματα. Όσο για τις γυναίκες, έχω κοπέλα… ε συγνώμη αυτό δεν έπρεπε να το πω.’

(γέλια)

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Βέβαια αν δεν το έλεγα αυτό θα είχα πρόβλημα όμως και είναι χειρότερο απ’το ξύλο στο ρινγκ, ξέρεις φαντάζομαι.’


Β. Μπρουζιώτης: ‘Απολύτως! Λοιπόν θέλω να κλείσουμε αυτή τη συνέντευξη με τα δικά σου ευχαριστώ σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που σε στήριξαν για να καταφέρεις να κάνεις αυτή την τρομερή χθεσινή σου εμφάνιση!’

Γ. Μιχαλόπουλος: ‘Πρώτα απ’όλα την οικογένειά μου που με στηρίζει και ζει όλη αυτή την πίεση και το άγχος. Την κοπέλα μου που καταλαβαίνει τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να ζω για να κάνω αυτό  το πράγμα και δεν μου ζητάει παπάδες. Θέλω να ευχαριστήσω εννοείται τον δασκαλό μου τον Ιωάννη Θεοφάνους (Fight lub Γαλάτσι), τον γυμναστή και φίλο μου Νίκο Γιδάκο (Golde Corner), τον φυσιοθεραπευτή μου Μιχάλη Σιούλη και τον μασέρ μου Κώστα Φραγκοπάνο. Τους συναθλητές μου Νίκο Γκίκα, Νίκο Κελέκη και Σωκράτη Κερπάτσι, τους συναθλητές και φίλους μου που ήρθαν να με υποστηρίξουν, τους μαθητές μου απ’τα Zambidis Club και φυσικά τον ίδιο τον Μιχάλη Ζαμπίδη με όλη του την ομάδα για την ευκαιρία που μου δώθηκε.’

‘Να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω και έναν ακόμα σημαντικό άνθρωπο για μένα που με έχει βοηθήσει πολύ τον τελευταίο καιρό και μου φτιάχνει όλη την βδομάδα όποτε τον βλέπω, τον Σωτήρη Τσαφούλια που τον αγαπώ πολύ και είναι σαν οικογένειά μου. Τέλος φυσικά εσένα Βάιε για αυτή τη συνέντευξη στο Onlyfighters.’

B. Mπρουζιώτης: Έγώ σε ευχαριστώ Γιάννη και εύχομαι μια πολύ μεγάλη συνέχεια για σένα!’

Δείτε την αναμέτρηση του Γιάννη Mιχαλόπουλου με τον Αλέξη Σύρο από το Iron Challenge 3 στο παρακάτω βίντεο:


Σύντομα έρχεται το www.onlyfighters.gr !