onlyfighters

March 31, 2012

H απάντηση του Kru Μάριο Μπαρμπάτσα σε όσα έγιναν με τον Σταμάτη Μπιτάκο! Δείτε το βίντεο.


Αποκλειστική συνέντευξη στον Βασίλειο Δημακαρέα έδωσε ο Kru Μάριο Μπαρμπάτσας, εκφράζοντας και μιλώντας με τον δικό του μοναδικό τρόπο για τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες.

Διαβάστε μερικές από τις χαρακτηριστικές φράσεις του στη συνέντευξη:

''Εγώ τον Σταμάτη Μπιτάκο τον περιμένω ακόμα για προπόνηση. Για μένα δεν βρίσκεται σε αντίπαλο και εχθρικό στρατόπεδο. Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.''

''Ο Σταμάτης ξέρει πως νοιώθω για αυτόν, πως ένοιωθα και αν έχω ξηγηθεί καλά στο παρελθόν.''

''Όποια να είναι η απόφασή του, ότι και να λέει, όσο και να με νευριάζει δεν θα απομακρυνθεί από μέσα μου.''

''Πάνω από μαθητής μου είναι και φίλος μου ... και ότι άλλο έχουμε πει.''

''Είμαι ο Kru του Muay Thai και απαιτώ σεβασμό από όλους.''

''Αν ο Σταμάτης έχει αλλάξει προπονητική ομάδα και είναι για το καλό του, εύχομαι πραγματικά τα καλύτερα.''

Διαβάστε ότι συνέβη το τελευταίο διάστημα με όλες τις εξελίξεις εδώ και εδώ.

Στη συνέχεια της συνέντευξης ο Kru Μάριο Μπαρμπάτσας αναφέρεται και στην καινούρια του συνεργασία με τον ''Iron Mike'' Μιχάλη Ζαμπίδη.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ



Πηγή βίντεο: world-budo.blogspot.com και worldbudoblogspot (YouTube)