onlyfighters

April 26, 2012

PETER AERTS: ''Προτιμώ να πέσω σαν άντρας στο ρινγκ, παρά να παίξω με εύκολο αντίπαλο!''


Peter Aerts! Ένας ζωντανός θρύλος του Kick Boxing με εκατοντάδες χιλιάδες φανς παγκοσμίως. Μαζί και το ONLYFIGHTERS. Yποκλινόμαστε στον Aerts!

Στις 30 Ιουνίου στο Βέλγιο και το ‘It’s Showtime 57&58’ θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον Tyrone Spong. Aυτός ο αγώνας υποτίθεται θα ήταν η τελευταία εμφάνιση του ‘Lumperjack’ στα ρινγκ. Και λέω υποτίθεται γιατί μετά ήρθε το αντίπαλο δέος του ανανεωμένου Κ-1, το ρωσικών συμφερόντων GLORY και ανέτρεψε όλα τα σχέδια του Ολλανδού, καθώς θα κάνει εκεί αγώνες. 

Και ενώ γενικά ο τελευταίος αγώνας δεν θα είναι αυτός για τον Aerts, θα είναι όμως ο τελευταίος που δίνει στις κάτω χώρες (Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο), την γειτονιά του δηλαδή.

Δείτε παρακάτω συνέντευξη που ανέβασε το επίσημο κανάλι του ‘It’s Showtime’, στο οποίο ο Peter Aerts μιλά για τον αγώνα του με τον Tyrone Spong. 

Mεταφράσαμε όσα ενδιαφέροντα λέει στο βίντεο που δείχνουν έναν πραγματικό μαχητή! Τίποτα δεν είναι τυχαίο σε αυτή τη ζωή άλλωστε! 

PETER AERTS: 

‘Θα μπορούσα να επιλέξω έναν πιο εύκολο αντίπαλο από τον Tyrone Spong για τον τελευταίο μου αγώνα, αλλά δεν το έκανα. Ποτέ μου δεν αρνήθηκα να παίξω με τον οποιοδήποτε. Προτιμώ να πάρω το ρίσκο και να χάσω και να πάω κάτω σαν άντρας μέσα στο ρινγκ, παρά να επέλεγα κάποιον εύκολο αντίπαλο.’

‘Ο Spong είναι εξαιρετικά ταλαντούχος αθλητής που όλο και ανεβαίνει. Θα είναι πολύ σκληρή μάχη. Δεν λέω ότι θα σίγουρα θα κερδίσω, λέω ότι αυτός είναι ο στόχος μου. Φυσικά και θα προσπαθήσω να του δώσω σκληρό νοκ άουτ. Περιμένω να μου ορμήσει με δύναμη, είναι δυνατός και τα χτυπήματά του δίνουν πόνο. Θα ‘ναι σκληρή μάχη, αλλά τέτοιο θέαμα θέλει να βλέπει ο κόσμος.’


 ‘Κάποτε έπαιξα στην Αρούμπα με κάποιον που τον έλεγαν Mark Russell. Τον έριξα νοκ άουτ στα ίσια στον πρώτο γύρο και τότε ο προπονητής του με αποκάλεσε ‘Lumperjack=ξυλοκόπος’. Ο πατέρας μου ήταν επαγγελματίας ξυλοκόπος και έτσι σκέφτηκα να το κρατήσω σαν ψευδώνυμο.’

 ‘Στις 30 Ιουνίου θα μπω στο ρινγκ για να γίνει χαμός. Για να δούμε τι αξίζω και στη μεγαλύτερη ηλικία που είμαι τώρα.’

 ‘Τα πρώτα χρόνια έπαιζα πραγματικά δυνατά, αλλά μετά αυτό έγινε σαν μια κάποια ρουτίνα. Μετά μου άνοιξε ξανά η όρεξη. Ακριβώς αυτό έγινε. Δεν είναι ότι τώρα περνάω μια δεύτερου είδους νεότητα. Το θέμα είναι διανοητικό, στο μυαλό. Τώρα το πνεύμα μου είναι δυνατό και είμαι έτοιμος για να παίξω. Όσο πιο συχνά μου λένε ότι όσο περισσότερο περνάν τα χρόνια, τόσο περισσότερο θα έπρεπε να σκέφτομαι να αποσυρθώ, τόσο περισσότερο έχω κίνητρο και να τους κατεβάσω με νοκ άουτ.’ 

‘Αλλά αυτή την αναμέτρηση την παίρνω στα σοβαρά. Μπαίνω για να κερδίσω, όχι για να μαζέψω λεφτά. Το μήνυμά μου στον Tyrone Spong είναι ότι θα μπω μέσα για να τον ρίξω νοκ άουτ. Osu!’ 

Δείτε τον –πάντα απολαυστικό να τον παρακολουθείς- Peter Aerts στην συνέντευξη: