onlyfighters

April 27, 2012

Ο Νίκος Γιδάκος αποκαλύπτει γιατί δεν δέχτηκε να πάρει το μετάλλιό του και μιλά για τον Δημήτρη Τριανταφύλλη!


Εντύπωση μας προκάλεσε πριν κάποιες μέρες όταν στο βάθρο των νικητών στο πανελλήνιο πρωτάθλημα καράτε 2012 στην κατηγορία των -67 κιλών δεν είδαμε στο βάθρο των νικητών τον Έλληνα καρατέκα Νίκο Γιδάκο που στον τελικό της κατηγορίας αναμετρήθηκε με τον Δημήτρη Τριανταφύλλη

Από τη στιγμή που το βίντεο του αγώνα τους στον τελικό του πρωταθλήματος βγήκε στη δημοσιότητα, ζητήσαμε από τον Έλληνα παγκόσμιο πρωταθλητή του καράτε να μας πει τι συνέβη και δεν τον είδαμε στο βάθρο των νικητών.

Παρακάτω μας λέει τί έγινε σε αγωνιστικό επίπεδο στον τελικό και ποιά είναι η σχέση του με τον μεγάλο του αντίπαλο επίσης παγκόσμιο πρωταθλητή τον Δημήτρη Τριανταφύλλη σήμερα.

Ακολουθούν όσα είπε αποκλειστικά στο ONLYFIGHTERS:

'' Η μάχη μας με τον Δημήτρη Tριανταφύλλη έχει ξεκινήσει από τότε που ήμουν 18 ετών. Όταν τον πρωτοσυνάντησα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αντρών για πρώτη μου φορά με είχε νικήσει κανονικά. Από τότε ως και το 2009 για να μιλήσω ειλικρινά με κέρδιζε λόγω της εμπειρίας που είχε από τη συμμετοχή του σε πιο δυνατά πρωταθλήματα στα οποία συμμετείχε σε σχέση με μένα.

Από το 2010 εώς και σήμερα όμως θεωρώ ότι έχουν αλλάξει τα πράγματα. Πιστεύω ότι τον νικάω βάση σημείων και χρόνο με τον χρόνο γίνομαι καλύτερος σε σχέση με την απόδοσή μου όταν παίζω μαζί του. Από εκεί και πέρα πέρυσι με απέβαλαν με ποινές από πιασήματα που ξαφνικά έβλεπαν. Δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ αυτό στην καριέρα μου στο καράτε.


Για φέτος για όσα συνέβησαν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Καράτε που έλαβε χώρα στο Ολυμπιακό Κέντρο Άνω Λιοσίων έχω να πω τα εξής:

Πρώτον πήρα πολλά σημεία που δεν μου έδωσαν και δεύτερον έπρεπε –θεωρούμε και εγώ και ο δάσκαλός μου ο Γιώργος Γιδάκος- να έχει αποβληθεί από παρατηρήσεις από τα πιασήματα που μου έκανε, όπως έκαναν και σε μένα πέρυσι. Βάση κανονισμού θα έπρεπε να αποβληθεί από το δεύτερο λεπτό. Αυτό το στήριζε μόνο ένας διαιτητής. Είχε τρεις παρατηρήσεις και αν του έδιναν άλλη μια θα αποβάλλονταν.

Μου προτείνουν να αλλάξω κατηγορία και να πάω στην παραπάνω για να μην κοντραριζόμαστε, πράγμα που όμως εγώ δεν το κάνω. Και ένας λόγος που παραμένω σε αυτή την κατηγορία είναι ο Δημήτρης (Τριανταφύλλης), γιατί μαζί του στο καράτε θεωρώ ότι κάνω τις καλύτερες μάχες μου όλα αυτά τα χρόνια που είμαι ενεργός αθλητής.

Δυστυχώς είμαστε και οι δύο παγκόσμιοι πρωταθλητές, αυτός της WKF και εγώ του SKIF, ενώ οι διαιτητές που μας διαιτητεύουν στην Ελλάδα έχουν εμπειρία τον πολύ βαλκανικών αγώνων. Παρότι υπάρχουν διαιτητές με εμπειρία σε παγκόσμια και πανευρωπαϊκά πρωταθλήματα δεν τους βάζουν να μας διαιτητεύσουν.

Εύχομαι κάποια στιγμή να ξεκαθαριστεί αυτό το πράγμα που γίνεται με τον Δημήτρη. Δεν έχω κάτι μαζί του και το εννοώ. Έχουμε καλές σχέσεις διότι είμαστε συναθλητές στην εθνική ομάδα και αγωνιζόμαστε για τον ίδιο στόχο και σκοπό! Του εύχομαι καλή επιτυχία στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στην Ισπανία στις 10 Μαΐου χωρίς τραυματισμούς!''

O Nίκος Γιδάκος με παγκόσμια, ευρωπαϊκά, βαλκανικά και πανελλήνια πρωταθλήματα είναι σίγουρα ένας αθλητής με προσωπικότητα που έχει το θάρρος της γνώμης του και αυτό θεωρώ πως όλοι πρέπει να το επικροτούμε.

Δείτε το βίντεο του αγώνα ''Nίκος Γιδάκος vs Δημήτρης Τριανταφύλλης'' στον τελικό των -67 κιλών στο πανελλήνιο πρωτάθλημα καράτε 2012: