onlyfighters

April 18, 2012

Η μάχη του Βασίλη Κακαρίκου στην Αυστραλία με τον Jordan Tai! Δηλώσεις και promo video!


Ο Βασίλης ''North'' Κακαρίκος επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος και βρίσκεται από χθες στην Αυστραλία όπου και θα αναμετρηθεί με αντίπαλο τον Jordan Tai στις 28 Απριλίου στην διοργάνωση ''Showdown'' του promotion Powerplay του Joe Nader. O Nεοζηλανδός Jordan ''Τhe Terror'' Tai που έχει υπάρξει δύο φορές πρωταθλητής του Κ-1 Μax αναμένεται να είναι ένας από τους δυσκολότερους αντιπάλους που έχει αντιμετωπήσει ποτέ ο Κακαρίκος!

Διαβάστε όσα έγραψε ο Έλληνας πρωταθλητής Ευρώπης στην προσωπική του σελίδα:

''Έχω προπονηθεί πολύ σκληρά αυτό τον καιρό και είμαι έτοιμος να δώσω τη μάχη και να αφιερώσω την νίκη μου σε όλους τους Έλληνες σε Ελλάδα και Αυστραλία. Ο αγώνας είναι το Σάββατο 28 Απριλίου στη Μελβούρνη.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω για άλλη μια φορά τον φίλο μου και μάνατζερ George Pergialis και τον φίλο μου Con Laz!''

Δείτε το promo video της διοργάνωσης:





Η επίσημη αφίσα των αγώνων:



Ο Βασίλης Κακαρίκος μαζί με τον Γιώργο Περγιάλη:


To ONLYFIGHTERS εύχεται καλή επιτυχία και μια μεγάλη νίκη για τον σπουδαίο αυτό Έλληνα αθλητή μέσα στην Αυστραλία! Να σηκωθεί η ελληνική σημαία ψηλά!