onlyfighters

May 01, 2012

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: FADI MERZA: ''Εγώ κέρδισα τον Μιχάλη Ζαμπίδη ! Θέλω ρεβάνς ! Δεν ήταν σωστός ο διαιτητής ! ''


Αναμφισβήτητα η εμφάνιση του Fadi 'The Beast' Merza απέναντι στον Μιχάλη Ζαμπίδη στο Iron Challenge 3 ήταν πολύ καλή. Την επόμενη ημέρα του αγώνα το ΟnlyFighters επικοινώνησε με τον γεννημένο στην Δαμασκό Σύριο-Αυστριακό παγκόσμιο πρωταθλητή προκειμένου να μάθουμε τις απόψεις του για την αναμέτρηση με τον Iron Mike Ζαμπίδη.

Διαβάστε τη σύντομη συνέντευξη που έβγαλε ειδήσεις και θα συζητηθεί!

Η συνέντευξη δώθηκε στον Βάιο Μπρουζιώτη AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το OnlyFighters!

Bάιος Μπρουζιώτης: ''Fadi συγχαρητήρια για την εμφάνισή σου και το πρώτο που θέλω να ρωτήσω είναι κάτι που έκανε εντύπωση σε πολλούς. Ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί κατά τη διάρκεια του αγώνα υπήρχε ένα διαρκές χαμόγελο στο πρόσωπό σου. Ήταν κάποιου είδους τακτικής αυτό; Ένα ψυχολογικό παιχνίδι με τον αντίπαλο; Εξήγησέ μας.

Fadi Merza: Είμαι ένας μαχητής που πάντα ψάχνει και αναζητάει την μάχη. Μου αρέσει η ανταλλαγή χτυπημάτων. Όταν δέχομαι χτυπήματα αυτό με ξυπνάει και με κάνει πιο επιθετικό. Επίσης αυτό κάνει και τον αντίπαλο πιο αβέβαιο. Πιστεύω ότι το πέτυχα αυτό με τον Mike, γιατί όλοι φοβούνται τη γροθιά του και του έδειχνα έτσι ότι δεν μπορούσε να με εντυπωσιάσει. Αυτό πιστεύω του πήρε πολύ από τη σιγουριά που είχε.

Β. Μπρουζιώτης: Η αναμέτρηση με τον Ζαμπίδη κύλησε όπως την περίμενες, όπως την είχες σχεδιάσει ή υπήρξαν και κάποιες εκπλήξεις; Πιστεύω ότι οι πρώτοι δύο γύροι σου ήταν πολύ καλοί. Ποιά είναι η γνώμη σου;

Fadi Merza: Λοιπόν, ο αγώνας για μένα εξελίχθηκε όπως τον περίμενα. Ήθελα να τον παίξω ακριβώς όπως το έκανα. Πάντα να τον παίζω στα μπροστά και να μην του αφήνω καμμία απόσταση και πιστεύω ότι το πέτυχα αυτό. Εγώ και όλοι όσοι είδαν τον αγώνα, τον έδωσαν σε μένα! Ο πρώτος και ο δεύτερος γύρος ήταν για μένα και ο τρίτος γύρος γι'αυτόν! Νιώθω ότι αδικήθηκα από τον διαιτητή του ρινγκ. Κατάφερα να ζαλίσω τον Mike με τα χτυπήματά μου, ο διαιτητής διέκοψε τον αγώνα χωρίς να τον μετρήσει και έτσι του έδωσε χρόνο να συνέλθει! Και στον τρίτο γύρο για κανέναν απολύτως λόγο μέτρησε εμένα! Αυτό δεν ήταν σωστό!


B. Μπρουζιώτης: Στον τρίτο γύρο πάντως η επικράτηση του Μιχάλη Ζαμπίδη ήταν εντελώς ξεκάθαρη. Τί συνέβη εκεί; Τί πήγε στραβά; Σκέφτεσαι θα μπορούσες να κάνεις κάτι διαφορετικά;

Fadi Merza: Δεν έκανα τίποτα λάθος. Ίσως ήμουν λίγο περισσότερο παθητικός στο τέλος. Αλλά δεν χτυπήθηκα καθόλου! Το μέτρημα από τον διαιτητή του αγώνα ήταν χωρίς κανέναν λόγο!

B. Μπρουζιώτης: Μίλησες μετά το τέλος της αναμέτρησης με τον Μιχάλη Ζαμπίδη; Αν όχι θα ήθελες να του στείλεις κάποιο μήνυμα;

Fadi Merza: Δεν τον είδα μετά τον αγώνα. Ο Ζαμπίδης είναι ένας πολύ καλός και συμπαθής μαχητής. Νομίζω όμως ότι δεν ήταν καθόλου ευχαριστημένος με την απόδοσή του στον αγώνα!

Β. Μπρουζιώτης: Και μετά τον Μιχάλη Ζαμπίδη και το Iron Challenge 3 τί ακολουθεί για σένα Fadi; Ποιά είναι τα σχέδιά σου;

Fadi Merza: Στις 16 Μαΐου έχω έναν έναν σημαντικό αγώνα, θα πρέπει να υπερασπίσω τον παγκόσμιο τίτλο μου και τη ζώνη στην WKA. Mετά τον αγώνα με τον Ζαμπίδη νιώθω ότι έχω μεγαλύτερο κίνητρο. Ελπίζω μετά από αυτή την αναμέτρηση μαζί του να μου δωθεί η ευκαιρία να παίξω στο K-1!
Eυχαριστώ πολύ το OnlyFighters για αυτή τη συνέντευξη και ελπίζω να έρθω να παίξω ξανά στην Ελλάδα! Θέλω ακόμα να μου δωθεί ρεβάνς του αγώνα μου με τον Ζαμπίδη!

Αυτός ήταν ο Fadi Merza στην αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στο OnlyFighters. Νομίζω ήταν αποκαλυπτικός στις απόψεις του για τον αγώνα! Του ευχόμαστε καλή συνέχεια και να πραγματοποιηθούν όλες οι φιλοδοξίες του. Η πρωτότυπη διαδικτυακή συνέντευξη δώθηκε στην γερμανική γλώσσα.

Δείτε την αναμέτρηση από το Iron Challenge 3!

Mike Zambidis vs Fadi Merza



Το μεγαλύτερο μπλογκ για τα μαχητικά σπορ στην Ελλάδα, γίνεται σάιτ! Σύντομα... www.onlyfighters.gr