onlyfighters

January 27, 2012

To ONLY_FIGHTERS ζητά συγνώμη από την κυρία Εύα Θεοφάνους


Νομίζω ότι η ανάρτηση αυτή πρέπει να γίνει εκ μέρους μου καθώς κάποιες φορές κάποια πράγματα πρέπει να προσέχει κανείς πως τα γράφει και ιδιαίτερα το χιούμορ μπορεί να αποβεί και κακόγουστο. Μακάρι οι άνθρωποι να ήμασταν αλάνθαστοι, αλλά δυστυχώς δεν είμαστε. Πρέπει όμως να έχει κανείς την ντομπροσύνη να παραδέχεται τα λάθη του.

Το ONLY_FIGHTERS έκανε ανάρτηση της ανακοίνωσης της ΠΟΚ σχετικά με την αναβολή της δεύτερης φάσης του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, σχολιάζοντάς την. Στη συγκεκριμένη ανακοίνωση αναφέρεται το όνομα της κυρίας Εύας Θεοφάνους.

Έκανα ένα χιουμοριστικό, εντελώς άστοχο σχόλιο, κυρίως λόγω της άγνοιάς μου -και χωρίς να έχω γνώση του θέματος εις βάθος- το οποίο συσχετίζονταν με το όνομα της κυρίας Θεοφάνους για το οποίο ειλικρινά θέλω να απολογηθώ και να ζητήσω συγνώμη. Το σχόλιο δεν είχε σκοπό να την θίξει, παρά μόνο να σχολιάσει με έναν διαφορετικό τρόπο ένα σημείο της ανακοίνωσης της ΠΟΚ. Εκεί όμως δεν χωρούσε χιούμορ και δικαίως η κυρία Εύα Θεοφάνους το επεσήμανε.

Δεν γνωρίζω την ίδια την κυρία Θεοφάνους, ούτε τη δραστηριότητα της, αλλά δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να αμφισβητήσω και να αφήσω το οποιοδήποτε υπονοούμενο για την όποια δράση της και την ακεραιότητα της. Αλίμονο, ακριβώς το αντίθετο μάλιστα.
΄Εχω την εντυπώση πως είναι ένας δυναμικός άνθρωπος που προσπαθεί για το καλύτερο.

Επίσης αποφάσισα να μην φιλοξενήσω στο ιστολόγιό μου την συγκεκριμένη ανακοίνωση της ΠΟΚ -που ανέρτησα για λίγες μόνο ώρες- ούτε άλλες παρόμοιες, ούτως ώστε να μην υπονοείται σε καμμία περίπτωση ότι στηρίζω ή υποστηρίζω με οποιονδήποτε τρόπο όσα γράφονται σε αυτές. Πόσω μάλλον δε και σχόλια πάνω σε αυτές όταν δεν υπάρχει η γνώση και για να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις.

Με βαθειά και ιδιαίτερη εκτίμηση στο πρόσωπο της κυρίας Εύας Θεοφάνους,
ONLYFIGHTERS BLOGSPOT