onlyfighters

January 21, 2012

Από την Εθνική Ελλάδος... στη φυλακή και τώρα στο ''NO LIMITS 17''! Eίναι ο Τάσος Μπερδέσης.


Καμμιά φορά η ζωή επιφυλλάσει τα πιο απρόβλεπτα σενάρια, και συγκεκριμένα στην περίπτωση του Τάσου Μπερδέση μάλλον πρέπει να μιλάμε για εφιαλτικά σενάρια.

Το ONLY_FIGHTERS, το νούμερο ένα μπλογκ για τα μαχητικά σπορ στην Ελλάδα, βάζει στο μικροσκόπιό του την περίπτωση Τάσος Μπερδέσης. Ας ξετυλίξουμε μαζί το κουβάρι της μεγαλύτερης περιπέτειας της ζώης του ως τώρα.

Όλα ξεκίνησαν το 2006, όταν οι διωκτικές αρχές της Πάτρας μετά από γιγαντιαία επιχείρηση εξάρθρωσαν συμμορία που σκορπούσε τον τρόμο στον κόσμο της νύχτας πουλώντας προστασία σε νυχτερινά μαγαζιά της αχαϊκής πρωτεύουσας. Ανάμεσα στα ονόματα που εμπλέκονταν στην περίφημη υπόθεση των μπράβων της Πάτρας ήταν και το όνομα ενός πολύ σημαντικού με μεγάλο μέλλον μπροστά του Έλληνα πυγμάχου του Τάσου Μπερδέση.

Από τους 26 κατηγορούμενους αυτής της υπόθεσης μόνο οι πέντε αθωώνονται τελικά, ανάμεσα σε αυτούς και ο Μπερδέσης. Οι υπόλοιποι 21 τιμωρούνται από πέντε χρόνια ως και ισόβια.

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Espresso τον Ιούνιο που μας πέρασε, ο πυγμάχος δήλωσε:

''Όταν έγινε το πρώτο δικαστήριο εγώ δεν ήξερα τί ακριβώς είχε συμβεί γιατί βρισκόμουν σε αγώνες. Δεν γνώριζα για ποιό λόγο είχα κατηγορηθεί. Ενημερώθηκα όμως τηλεφωνικά για την ποινή που μου είχαν επιβάλει οι δικαστές για την συμμετοχή μου, είπαν, σε εγκληματική οργάνωση. Τα έχασα γιατί δεν ήξερα τίποτα και αποφάσισα, ύστερα και από την προτροπή των δικών μου ανθρώπων να κρυφτώ, ώστε να μην μπορεί να με βρει κανείς. Εκεί που ήμουν ένας αθλητής με σημαντικές διακρίσεις κατάφερα να γίνω φυγόδικος, λες και ήμουν εκγληματίας. Ήταν ότι χειρότερο μπορούσα να ζήσω. Ποτέ μου δεν είχα σχέση με τέτοιες καταστάσεις. Το ότι για μικρό χρονικό διάστημα δούλευα σε κάποια μαγαζιά της Πάτρας και είχα και άριστες σχέσεις με τους επιχειρηματίες, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαι νονός της νύχτας και ούτε ότι πουλάω προστασία. Κάποιους από τους συγκατηγορούμενούς μου τους γνώριζα από τα γυμναστήρια ή την πυγμαχία.''

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ο Τάσος Μπερδέσης κρύβονταν από τις διωκτές αρχές το μόνο που έκανε ήταν να ασχολείται με την πυγμαχία. Το μεγάλο του όνειρο να πυγμαχήσει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου λόγω αυτών των δικαστικών υποθέσεων δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα.


Ο Μπερδέσης προσθέτει:

''Εκεί που πήγαιναν όλα καλά με την δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης με τους περιβόητους νονούς της Πάτρας και ο δικηγόρος μου είχε καταφέρει να αποδείξει ότι εγώ δεν έχω καμμία ανάμειξη με όλα αυτά, κάποιοι αποφάσισαν να με μπλέξουν και σε μια νέα περιπέτεια. Με κατηγόρησαν ότι πήγα να σκοτώσω έπειτα από υπόδειξη φίλου μου επιχειρηματία έναν νεαρό Πατρινό τη Μεγάλη Τετάρτη του 2009. Εγώ δολοφόνος; Δεν έχω πειράξει ποτέ άνθρωπο. Τότε αποφάσισα να εμφανιστώ στο δικαστήριο που γινόταν με την υπόθεση των νονών.Πήγα την ημέρα της απολογίας μου, όπου οι δικαστές με έκριναν αθώο για την ιστορία αυτή. Παράλληλα, με συνέλαβαν όμως για την απόπειρα δολοφονίας και έτσι έκατσα στη φυλακή μέχρι να προσδιοριστεί το δικαστήριο.''

Για 4 μήνες ο πρωταθλητής πυγμαχίας Τάσος Μπερδέσης έμεινε στις φυλακές Αγίου Στεφάνου στην Πάτρα. Σε δικαστήριο που έγινε και με την βοήθεια του δικηγόρου του Σάκη Κεχαγιόγλου, καθώς και με την δήλωση του υποψήφιου θύματος ότι δεν ήταν ο Μπερδέσης αυτός που ήθελε να τον δολοφονήσει, ο σημαντικός Έλληνας πυγμάχος αθωώνεται

Διαβάστε τί δηλώνει για αυτή την κατηγορία στην Espresso:

''Το ότι είχα μια διαφορά πριν χρόνια με τον άνθρωπο αυτόν, δεν σημαίνει ότι ήθελα και το κακό του. Όπως εξήγησε ο ίδιος στο δικαστήριο, ενώ βρισκόταν τραυματισμένος στο νοσοκομείο, κάποιοι τον ανάγκασαν να αναγνωρίσει στο πρόσωπο του δολοφόνου εμένα, κάτι που τελικά την κρίσιμη στιγμή αρνήθηκε εξηγώντας τα πραγματικά περιστατικά. Τελικά και με αυτό το δικαστήριο όλα πήγαν μια χαρά. Όταν άκουσα την αθωωτική απόφαση των δικαστών, λύγισα και ξέσπασα σε κλάματα. Το να σε κατηγορούν για δολοφόνο δεν είναι και ότι καλύτερο. Τώρα που τελείωσαν όλα θέλω να ξεχάσω και να ασχοληθώ με την πυγμαχία''.

Αυτά δήλωνε τον Ιούνιο στην Espresso ο Τάσος Μπερδέσης. Και όντος έκτοτε αδιάσπαστος πραγματικά ασχολήθηκε με την πυγμαχία και τί κατάφερε; Κατάφερε όντας με την ομάδα του Παναθηναϊκού, τον Δεκέμβρη του 2011 στους Πανελλήνιους Αγώνες Πυγμαχίας στην Α' κατηγορία αντρών και τα 81 κιλά, να πάρει το χρυσό μετάλλιο! Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η νίκη που πέτυχε σε αυτή τη διοργάνωση που έγινε στην Καβάλα, απέναντι στον προκάτοχό του και πρώην πρωταθλητή επί τρία συναπτά έτη, τον Μηλιτόπουλο, με 15-8 στα σημεία. Ένα χρυσό μετάλλιο αυτό που του ανοίγει τον δρόμο για τον μεγάλο στόχο, τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου το 2012!


Διαβάστε τί δήλωσε μετά από αυτή την κατάκτηση στο patrasevents.gr:

''Δεν ανησυχώ για πολλές ατυχίες που είχα στην ζωή μου, είμαι σίγουρος ότι ο θεός βλέπει και θα τοποθετήσει τον καθένα μας εκεί που μας αξίζει, και αν καμία φορά κάνει και ένα λάθος αρκεί να μην με σκοτώσει γιατί όλα τα υπόλοιπα με κάνουν πιο δυνατό''.

Kαι κάπου εδώ έρχεται η Γεωργία Μπιτάκου και το ''NO LIMITS 17''. Είναι η ίδια που πιστεύοντας στον καλύτερο Έλληνα πυγμάχο αυτή τη στιγμή, του δίνει το παρατσούκλι ''stolen dreams=κλεμμένα όνειρα'' και τον εντάσσει στην κάρτα αγώνων βάζοντας για πρώτη φορά στην ιστορία του NO LIMITS αναμέτρηση πυγμαχίας!
Αντίπαλος του Τάσου Μπερδέση θα είναι ο Bessem Belkir από την Τυνησία. Το ''NO LIMITS 17'' διεξάγεται το Σάββατο 11 Φεβρουαρίου για πρώτη φορά στην Πάτρα και το στάδιο Δημήτρης Τόφαλος.


Δείτε το promo video που γυρίστηκε για τον Τάσο Μπερδέση!

''Τα όνειρα κλέβονται, αλλά ποτέ δεν φυλακίζονται!''



Πηγές: protothema.gr / patrasevents.gr / zougla.gr / espressonews.gr / Kallipos