onlyfighters

November 24, 2011

MMA : Ο Wanderlei Silva ΚΛΑΙΕΙ μπροστά στην κάμερα μετά τη νίκη στο UFC 139! Δείτε τον!


Είναι θρύλος, είναι ένας απίστευτος μαχητής που μας έχει χαρίσει υπέροχες στιγμές μέσα στα ρινγκ. Η νίκη του στο UFC 139 απέναντι στον Cung Le γέμισε με χαρά όλους τους φανατικούς οπαδούς του.

Οι δηλώσεις που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο έγιναν στα αποδυτήρια λίγο μετά την μάχη του, εκεί όπου ο Wanderlei Silva γίνεται συναισθηματικός και ξεσπά σε δάκρυα. Διαβάστε αυτά που λέει και δείτε και το βίντεο.

''Το συναίσθημα είναι υπέροχο. Περίμενα για αυτή την νίκη σχεδόν δύο χρόνια. Είχα να νικήσω από τότε και είχα χάσει και στον τελευταίο μου αγώνα και αυτό με πίεζε περισσότερο. Προπονήθηκα σκληρά για αυτόν τον αγώνα χωρίς να έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Με τη βοήθεια του Θεού όμως κατάφερα να κερδίσω και να κάνω μια καλή εμφάνιση. Δεν έχω λόγια να ευχαριστήσω όλους εσάς τους πιστούς οπαδούς μου. Όλους εσάς που σταθήκατε μαζί μου στις ήττες μου και τώρα είστε κοντά μου στη νίκη μου. Χαίρομαι να σας δίνω χαρά.''

''Και το μήνυμα που έχω να δώσω είναι άσχετα με το αν οι άνθρωποι λένε ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι, ότι είσαι πολύ γέρος και τελειωμένος, εσύ θα πρέπει να συνεχίσεις να πιστεύεις ότι μπορείς να το κάνεις. Ο Θεός είναι υπέροχος. Είχα πολλές δύσκολες εμπειρίες αυτή την τελευταία περίοδο της ζωής μου. Ήταν μια μεγάλη εσωτερική μάχη. Ο Θεός όμως με βοήθησε. Nα πιστεύεις στα όνειρά σου, να δουλεύεις σκληρά, να προσεύχεσαι και το αποτέλεσμα θα έρθει. Σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. Αυτά είναι δάκρυα χαράς. Να σας έχει ο Θεός καλά. Σας ευχαριστώ.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!