onlyfighters

November 29, 2011

H Μαριάννα Καλλέργη δηλώνει : ''Το ξύλο με χαλαρώνει''!


Η 19χρονη Μαριάννα Καλλέργη, πρωταθλήτρια Ελλάδας στο Muay Thai και παίκτρια του Dancing on Ice, σε συνέντευξη που έδωσε στην Real Life και το Πρώτο Θέμα μίλησε για την ενασχόλησή της με το συγκεκριμένο άθλημα και τη σχέση της με τον παρτενέρ της Πηνελόπης Αναστασοπούλου στο παιχνίδι, Αlexey, ενώ τόνισε πως φύλακας άγγελός της είναι ο προπονητής της, Παύλος Καπώνης.

Dancing On Ice
''Περνάμε όμορφα στις πρόβες όλοι μαζί, με πολύ γέλιο, συνεργαζόμαστε και βοηθάμε πολύ ο ένας τον άλλον''.

Πώς αντιδρούν οι άντρες όταν μαθαίνουν με τι ασχολείται
''Οι άντρες αντιδρούν με ενθουσιασμό όταν ακούν πως είμαι πρωταθλήτρια στο Muay Thai! Θεωρώ πως είναι επιτυχία να έχω διατηρήσει τη θηλυκότητά μου, παρόλο που είναι το άκρως αντίθετο της δουλειάς μου.''

Της άρεσε πάντα να ξεπερνά τα όριά της
''Ακόμα και σήμερα μου αρέσει να ξεπερνάω τα όριά μου... να φτάνω στα άκρα και ο άλλος να στέκει απέναντί μου γεμάτος θαυμασμό και περηφάνια. Από μικρή ήθελα να είμαι αντράκι και πιστεύω ότι εάν η μητέρα μου είχε αγόρι θα ήταν πολύ πιο ήσυχη. Το τι έχει περάσει μαζί μου δεν περιγράφεται με λέξεις.''

Πώς προέκυψε η ενασχόλησή της με το Muay Thai
''...Έβλεπα στην τηλεόραση την Ζίνα με τον Ηρακλή και έλεγα ''θέλω να είμαι κι εγώ έτσι''. Το ξύλο με κάνει να χαλαρώνω, με γυμνάζει και με ξυπνάει. Είμαι σαν στρατιώτης προτού πάει στον πόλεμο. Φτιάχνω τη δική μου στρατηγική, ακολουθώ το σχέδιό μου και ρίχνομαι στη μάχη. Το συγκεκριμένο άθλημα με βοήθησε να ανακαλύψω τα όριά μου, γεμίζοντάς με αυτογνωσία, αυτοπεποίθηση και πειθαρχία.''

Στη φωτογραφία η Μαριάννα Καλλέργη με τον Alexey

Για τον Alexey...

''Αυτό που με έκανε να τον ερωτευτώ ήταν η απλότητα του χαρακτήρα του, η ευγένειά του και οι τρόποι του, χαρακτηριστικά που στις μέρες μας σπανίζουν. Είμαι πάρα πολύ περίεργη και επιλεκτική με τους ανθρώπους γύρω μου, επειδή στη ζωή μου έχω βιώσει κάποιες άσχημες καταστάσεις. Κάτω από το ρινγκ είμαι τόσο ευαίσθητη που δεν σηκώνω τους πειραματισμούς με μάτσο αρσενικά. Με τον Alexey είμαστε μαζί σχεδόν ένα μήνα και περνάμε πολύ καλά. Στην περίπτωση που την Κυριακή φύγει από το σόου, δεν θα φύγει κι από την Ελλάδα.

Αρχικά θα έρεθει να μείνει εδώ, θα μάθει τη γλώσσα και με θετική σκέψη θα καταφέρει τα πάντα. Ξέρεις, ο έρωτας για μένα είναι έχει πάντα τον πρώτο λόγο. Γι αυτό κι ανάμεσα σε μια πολύ επιτυχημένη καριέρα και μια πολύ ευτυχισμένη οικογένεια, θα επέλεγα το δεύτερο. Σε αυτή τη ζωή, το σημαντικότερο πράγμα είναι να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που αγαπάς και σ' αγαπούν, πρόσωπα που ξέρεις ότι θα σταθούν δίπλα σου σε δύσκολες στιγμές...''

Πηγή: tlife.gr