onlyfighters

November 30, 2011

Ο Τάσος Μπερδέσης πήρε το ΧΡΥΣΟ στο Πανελλήνιο Πυγμαχίας και στοχεύει Ολυμπιάδα


Εντυπωσιακή ήταν η εμφάνιση του πατρινού πρωταθλητή πυγμαχίας Τάσου Μπερδέση, με τα χρώματα του Παναθηναϊκού στο πρόσφατο πανελήννιο πρωτάθλημα στην Καβάλα, εκεί όπου με σούπερ εμφανίσεις πήρε το χρυσό μετάλλιο στα 81 κιλά.Επιτυχία που του δίνει τη δυνατότητα για να ενταχθεί (από την τετάρτη) στην εθνική προ Ολυμπιακή ομάδα πυγμαχίας που ξεκινάει το μεγάλο ταξίδι προετοιμασίας, με στόχο να στείλει αθλητές στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου.

Ο Τάσος Μπερδέσης μπορεί να έλειψε από τα ρινγκ επί τρία χρόνια, έδειξε όμως με το καλημέρα ότι την “γωνία” την έχει πάντα, όπως επίσης την εμπειρία και το ταλέντο που μπορεί να τον οδηγήσει μέχρι το Λονδίνο.
“Το πρώτο σημαντικό βήμα έγινε και πάμε τώρα για το δεύτερο και πιο σπουδαίο”, ήταν τα πρώτα λόγια του ίδιου χθες στο ράδιο “Γάμμα” και στην αθλητική ζώνη του σταθμού που φιλοξενήθηκε, για να συνεχίσει.
“Μπροστά μου έχω πολλά και σημαντικά τουρνουά σε όλο τον κόσμο, στα οποία πρέπει να πηγαίνω καλά σταθερά για να φθάσω μέχρι την Κωνσταντινούπολη που θα γίνει το προ Ολυμπιακό τουρνουά. Ο δρόμος είναι εξαιρετικά σκληρός, το έχω πάρει όμως απόφαση και θα δώσω τον καλύτερο δυνατό εαυτό μου για να τα καταφέρω. Θα είναι μια πολύ μεγάλη δικαίωση για μένα και όλους ακόμη εκείνους που είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν”, επεσήμανε με νόημα.

Μάλιστα ο πατρινός πρωταθλητής Ελλάδας μίλησε με τα πιο κολακευτικά λόγια για τον πατρινό επιχειρηματία Αλέξανδρο Καλλέργη που τον στηρίζει χορηγικά και είναι πάντα στο πλευρό του. “Ο Αλέξανδρος εκτός όλων των άλλων είναι και φίλος μου, του ζήτησα τη βοήθειά του και φυσικά μου την έδωσε, όπως έχει κάνει με πολλά άλλα σωματεία και αθλητές, που του έχουν ζητήσει κάτι ανάλογο.
Ξέρει να είναι δίπλα εκεί που πρέπει και το κάνει χωρίς πολλά λόγια” ολοκλήρωσε την αναφορά του για το ζήτημα αυτό ο Μπερδέσης, που πρόσθεσε ότι και η flo cafe είναι μια ακόμη εταιρία της Πάτρας που βρίσκεται χορηγικά στο πλευρό του, με στόχο όλοι να τοξ δουν με το καλό στα ρινγκ του Ολυμπιακού τουρνουά στο Λονδίνο.

Πηγή: radiogamma.blogspot.com