onlyfighters

December 27, 2011

Ο Αντώνης Τζώρος θέλει να στείλει ΝΟΚ ΑΟΥΤ τον Wendell Roche! Διαβάστε τη συνέντευξη και δείτε βίντεο.

Στα δεξιά ο Αντώνης Τζώρος. Αριστερά ο Ali Cenik.

Λιγότερο από δυο μήνες από τη μεγάλη αναμέτρηση του Αντώνη Τζώρου με τον Wendell Roche (στο THE BATTLE 2), ο καλύτερος εν ενεργεία heavyweight Κickboxer μιλά πρωτη φορά για ολους και για ολα .

- Πολλοί είπαν ότι μετά την τελευταία συμπεριφορά του, στο πρώτο THE BATLLE ο Αντώνης Τζώρος δεν θα έπρεπε να παίξει στο δέυτερο THE BATTLE. Ήταν αντιαθλητική η κίνηση σου να προσπαθήσεις να κλωτσήσεις τον αντίπαλο σου ενώ τον είχεw ρίξει ήδη K.O.


- Έχω ήδη πει συγνώμη για αυτή τη συμπεριφορά μου, αλλά εγώ έχω παίξει πολλούς αγώνες στο εξωτερικό και με την ανεβασμένη αδρεναλίνη ξέρω ότι ο διαιτητής και μόνο αυτός με σταματάει.


- Είσαι λίγο αγύριστο κεφάλι και μόνος σου ήθελες αντίπαλο για το THE BAΤLLE vol.2 έναν αθλητή επιπέδου ''It's Showtime''
.

- Σέβομαι τον Wendell, είμαστε και οι δύο επαγγελματίες αθλητές, αλλά θεωρώ ότι μέσα στην Ελλάδα δεν έχασα. Ίσως αν δεν ήταν ο πολύ αυστηρός Γιάννης Ευγενικός που είμαι μέλος της οικογενείας του, θα είχα κερδίσει. Αλλά εγώ δεν πρέπει να είμαι αθλητής που θέλει την εύνοια της διατησίας. Η' Κ.Ο ή τίποτα.

Στη μέση ο Αντώνης Τζώρος

- Γιατί πάλι τον Roche στην Ελλάδα?


- Γιατί είναι ένας από τους καλύτερους αθλητές στον κόσμο και είναι ένα σκαλί για να ξαναπαίξω It's Showtime μαζί με τους κορυφαίους.
Ή θα είμαι εκεί ή πουθενά. Περιμένω τον μοναδικό αξιόμαχο heavyweight στην Ελλάδα Giouri Μαυραγάννη να ξεκαθαρίσουμε τις διαφορές μας. Οι υπόλοιποι δεν υπάρχουν...

- Ακουγαμε για MMA, αλλά τελικά συνεχίζεις στο kickboxing.

- Προπονούμε στο MMA, αλλά μέχρι τώρα οι μεγάλες προτάσεις είναι στο kickboxing. Έχω ήδη δύο προτάσεις από το THE BATTLE μέσα σε τρεις μήνες .
Με την ομάδα του MMΑ GYM, και τον coach Γιάνη Κακαράκη προετοιμάζομαι για το THE BATTLE 2 και με τον Σπύρο Μαρτζούκο και τον Γιώργο Κατσινόπουλο θα είμαι έτοιμος για το 3ο GFC του φίλου μου και manager Γιώργου Βεντούρα.

- Ποιοί είναι μαζί σου στο "δρόμο" που κάνεις όλα αυτα ατα χρόνια;

- Ο Γιάννης Ευγενικός με τις ευκαιρίες που μου έδωσε και χάρη στις δικές μου δυνάμεις βιώσα την ατμόσφαιρα δίπλα στα αποδυτήρια του Badr Harri. Ναι, είμαι ο Τζώρος, θα έπαιζα με τον Badr και θα κάναμε μαζί μια πολύ καλή βραδιά. Υπάρχει κανένας άλλος που θα έμπαινε στο ρινγκ μαζί του απο την Ελλάδα ?

Δείτε τον πρώτο αγώνα του Αντώνη Τζώρου με τον Wendell Roche στο It's Showtime της Αθήνας.



Πηγή κειμένου: ringstories.gr