onlyfighters

May 21, 2012

Albert Kraus: ''Στο Glory θα δείξω σε όλους ότι ακόμα είμαι ο καλύτερος στον κόσμο!'' (VIDEO)


To Glory που ετοιμάζεται για τη διοργάνωσή του στις 26 Μαΐου έβγαλε promo video με δηλώσεις του μεγάλου του αστεριού Albert Kraus. Ο Kraus θα αντιμετωπίσει εκεί τον Δανό Mohamed El Mir στα πλαίσια του Final 16 στα 70 κιλά.
Διαβάστε όσα δηλώνει στο βίντεο:

''Χαίρομαι που θα αγωνιστώ στο Glory με τους καλύτερους μαχητές στον κόσμο. Είναι πολύ υψηλό επίπεδο. Μου αρέσει να ανταγωνίζομαι μαζί τους. Θέλω να δείξω στον κόσμο και για τα παιδιά μου ότι ακόμα είμαι ο καλύτερος στον κόσμο. Αν παίζεις μόνο για τα λεφτά δεν μπορείς να μείνεις αρκετό διάστημα σε υψηλό  επίπεδο. Όταν παίζω θέλω να δείχνω δράση στους θεατές, αυτό είναι το πάθος μου.''

''Προπονούμαι σκληρά και ίσως είμαι ο αγαπημένος πολλών φιλάθλων. Ο πρωτός αγώνας είναι η πρώτη στάση για μένα για να κερδίσω το Glory. Aν χάσω θα μου πουν ότι οι καλές μέρες μου πέρασαν. Είμαι ακόμα επαγγελματίας και θα κάνω ότι μπορώ για να κερδίσω. Θα πάρω το τουρνουά!''

Δείτε το βίντεο: