onlyfighters

May 20, 2012

Δείτε το σκληρό νοκ άουτ του David Price στον Sam Sexton (19/5/2012)!


Δυνατό νοκ άουτ στον τέταρτο γύρο είχαμε στην βρετανική μονομαχία ανάμεσα στον David Price και τον Sam Sexton. O αήττητος Price με ρεκόρ 12-0-0 κέρδισε τον Sam Sexton παίρνοντας έτσι ταυτόχρονα και τον βρετανικό vacant τίτλο στην heavyweight κατηγορία της BBBofC.

Yπήρχε σαφής διαφορά δυναμικότητας ανάμεσα στους δύο πυγμάχους. Μετά τον αγώνα ο 28χρονος Price δήλωσε:

''Αυτός ο στόχος που πέτυχα σήμερα ήταν ο πρώτος μου. Τώρα μπορούμε να προχωρήσουμε. Νιώθω σαν να έκανα τον τέλειο αγώνα. Δεν νομίζω ότι ο Sam Sexton με ακούμπησε με τα γάντια του. Ήξερα ότι από την στιγμή που πέρναγα μέσα απ’την άμυνά του ότι θα του έκανα ζημιά. Είμαι έτοιμος να συνεχίσω και να προκαλέσω τους καλύτερους εκεί έξω. Πρέπει να πάρω το χρόνο μου. Πιστεύω ότι το πεπρωμένου μου είναι να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Θα κάνω τα πάντα σωστά. Απλά θα συνεχίσω να δουλεύω μέσα στο γυμναστήριο. Δεν έχω φτάσει ακόμα εκεί που θέλω.''


Ο βετεράνος promoter Frank Mallone πρόσθεσε: 

''Αυτό που είδαμε σήμερα ήταν μια τέλεια απόδοση. 10 στα 10. Αυτό ήταν το καλύτερο jab που έχω δει από τον καιρό του Lennox Lewis. Nομίζω βρήκαμε κάποιον που πιστεύω θα φέρει τον παγκόσμιο τίτλο βαρέων βαρών πίσω στη Βρετανία.''

Δείτε την αναμέτρηση.