onlyfighters

May 26, 2012

ΜΜΑ: Junior dos Santos και Frank Mir πρόσωπο με πρόσωπο τα λένε όλα!


Στον δημοσιογράφο του FOX Sports, τον Mark Riegel, έδωσαν συνέντευξη πρόσωπο με πρόσωπο οι Frank Mir και Junior dos Santos λίγο πριν την μεγάλη αναμέτρηση στις 26 Μαΐου στο UFC 146. Διαβάστε ότι ειπώθηκε μεταξύ τους. 

O Frank Mir δήλωσε: 

‘Και εγώ και ο dos Santos ξέρουμε ότι όλα κρίνονται την ώρα του αγώνα. Δεν χρειάζεται να είμαστε έντονοι πιο πριν. Το Σάββατο είναι η μέρα που θα χτυπηθούμε, αλλά έχουμε υποχρεώσεις στα μέσα μαζικής ενημέρωσης γι’αυτό είμαστε εδώ.’ 

‘Δεν σκόπευα να σπάσω το χέρι του Nogueira στον αγώνα μας. Είναι κάτι που συνέβη διότι ο αντίπαλός μου υποτίμησε το πόσο δυνατή ήταν η πίεση που του ασκούσα πάνω στη λαβή kimura. Aν ήμουν στη θέση του Nogueira θα είχα κάνει tap out νωρίς.’ 

‘Είμαι σίγουρος ότι ο dos Santos θέλει να βάλει στο μυαλό μου ότι έχει δυνατή γροθιά, ότι είναι γρήγορος και ότι έχει στείλει για ύπνο πολλούς αντιπάλους. Εγώ πρέπει να βάλω στο μυαλό του ότι με εμένα θα αντιμετωπίσει σοβαρούς κινδύνους. Όπως για παράδειγμα, όταν τον πιάσω με δυνατή λαβή και τον πάω για υποταγή και δεν κάνει tap out, ίσως συμβεί ότι και με τον Nogueira και έτσι ίσως γι’αυτό κάνει tap γρήγορα αν βρεθεί σε δύσκολη θέση.'


‘Αυτό που εννοεί ο dos Santos ότι δεν είμαι άντρας, το λέει με την έννοια ότι ίσως να μην έχω παίξει όσο σκληρά θα μπορούσα να παίξω σε κάποιους αγώνες. Συμφωνώ εν μέρει σε αυτό που λέει ότι σε κάποιους αγώνες δεν ήμουν ο εαυτός μου. Έχω όμως την καρδιά και τα κότσια να επανέρχομαι και να κερδίζω αυτό που θέλω. Το έκανα με τον Nogueira, θα το κάνω και με τον dos Santos.'

‘Δεν ξέρω πως θα τον κερδίσω αν δεν τον πάω στο έδαφος. Ίσως μου ρίξει μια γροθιά και με κατεβάσει κάτω ώστε να βρεθούμε στο έδαφος (γέλια). Πάντως... διαβάστε τη συνέχεια και δείτε το βίντεο κάνοντας κλικ εδώ...