onlyfighters

May 22, 2012

Melvin Manhoef: ''Πίστεψα ότι είμαι στην κορυφή. Τεμπέλιασα... αλλά πλέον είμαι πάλι στην πρίζα!''


Oι άνθρωποι του AFAV ακολούθησαν τον Melvin Manhoef λίγο πριν τον αγώνα του στο ''Ιt's Showtime 55'' απέναντι στον Tyrone Spong και έβγαλαν στη δημοσιότητα πριν λίγες μέρες το παρακάτω βίντεο.

Διαβάστε όσα δηλώνει σε αυτό ο Manhoef, o οποίος έχει κάνει μεγάλη καριέρα στο Κ-1, του οποίου η επιστροφή γίνεται αυτή την Κυριακή 27 Μαΐου.

''Πώς θα τον παίξω στο ρινγκ; Ούτε καν το σκέφτομαι. Θα μπω μέσα για να απολαύσω τον αγώνα και το event όπως έκανα πάντα. Δεν θέλω να σκέφτομαι αν θα κερδίσω ή αν θα χάσω και τέτοια πράγματα. Όχι, απλά απολαμβάνω να μάχομαι, να κάνω αυτό στο οποίο είμαι καλός και λίγο με νοιάζουν τα υπόλοιπα. Και αυτό γιατί η αλήθεια είναι πως αν κερδίσω είμαι φίλος και αν χάσω είμαι ξεγραμμένος. Πρέπει να κάνω αυτό που θέλω και αυτό μετράει. Φυσικά και είμαι εδώ για να κερδίσω, αλλά το πώς δεν το σκέφτομαι.


Η χαρά της μάχης, η χαρά της προπόνησης. Η δουλειά που βάζεις εκεί. Δουλεύει αυτό; Μήπως πρέπει να αλλάξουμε την τακτική; Πως είναι οι πλάγιοι βηματισμοί μου, το jab μου ή κάτι άλλο; Όταν βρίσκεσαι μέσα στο ρινγκ είναι σαν να παίζεις ένα παιχνίδι σκάκι. Να αντιδράς γρήγορα, να έχεις τον έλεγχο και να κάνεις αποφυγές. Όλα αυτά τα στοιχεία πρέπει να ‘ναι παρόντα και αυτό είναι διασκεδαστικό. Είναι σαν ένα παιχνίδι που παίζεις στον υπολογιστή και αυτό μου αρέσει. Όταν προετοιμάζεις το πώς θα παίξεις μέσα στον αγώνα και πότε αυτό δουλεύει, αυτό είναι όλη η απόλαυση.


Έχω μια καλή ομάδα γύρω μου. Με προκαλούν να δοκιμάζω διαφορετικά πράγματα και αυτό είναι σημαντικό. Έχω κάνει το λάθος να μη δίνω το 100% στην προπόνηση επειδή πίστεψα ότι έχω φτάσει στο στόχο μου. Τεμπέλιασα… αλλά τώρα όλα είναι πάλι όπως πρέπει να είναι. Μπήκα πάλι στην πρίζα, πατάω και με τα δυο πόδια στη γη και έχω αυτή τη θέληση που είχα και πριν. Όλα είναι σωστά όπως έπρεπε να είναι. Και όταν έχεις τη δύναμη να ανασυγκροτηθείς και να φτάσεις πάλι στο ίδιο επίπεδο, αυτό αποδεικνύει ότι είσαι πραγματικός πρωταθλητής. Να νικάς όταν έχεις έναν άγγελο στο προσκεφάλι σου είναι εύκολο, αλλά να νικάς όταν τίποτα δεν πάει καλά, αυτό είναι πραγματικό επίτευγμα.

Ο Tyrone Spong είναι η νέα γενιά. Εγώ έχω την εμπειρία. Αυτός είναι 25, εγώ είμαι 35 και ακόμα νιώθω καλά που είμαι τόσο παθιασμένος σε αυτό που κάνω. Εγκατέλειψα πολλά πράγματα και δουλεύω σκληρά για να πετύχω συγκεκριμένους στόχους. Και ακόμα πιστεύω ότι έχω μπροστά μου δύο χρόνια καριέρας. Αυτό είναι που ελπίζω να πετύχω. Για το γυμναστήριό μου, για τα παιδιά μου, για τα παιδιά που προπονούνται σε μένα, για όλους τους ανθρώπους και την οικογένειά μου. Θέλω να προχωρήσω και να πετύχω…''

Δείτε όλο το 20λεπτο βίντεο που περιλαμβάνει και απόψεις ανθρώπων που είναι κοντά στον Melvin Manhoef. Να υπενθυμίσω πάλι ότι η συνέντευξη έγινε για το ''It's Showtime 55'' τον Γενάρη που μας πέρασε, αλλά την παρουσιάζουμε με αφορμή την επιστροφή του Κ-1. Σε εκείνη την αναμέτρηση ο Manohoef τελικά έχασε με ομόφωνη απόφαση.