onlyfighters

May 21, 2012

Ο Andre Berto δεν παραδέχεται ότι έχει κάνει χρήση αναβολικών! Όσα δηλώνει!


Του Ανδρέα Χάσκαρη

Για χρήση αναβολικών ουσιών κατηγορείται ο Andre Berto. Ο ίδιος βέβαια με επίσημη δήλωση το αρνήθηκε, λέγοντας πως δεν έχει κάνει ποτέ χρήση ουσιών. Όμως το αποτέλεσμα της ιατρικής εξέτασης διαψεύδει τα λεγόμενά του, αφού τον βγάζει θετικό στην νανδρολόνη (Deka –durabolin). Το αποτέλεσμα αυτό του στέρησε το ρεμάτς με τον Victor Ortiz στις 23 Ιουνίου. 

Σε δηλώσεις του ο Andre Berto τόνισε:

''Την παρούσα στιγμή, δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί βγήκα θετικός σε μία εξέταση για αναβολικά, η οποία ήταν μέρος ενός εθελοντικού προγράμματος κατά των αναβολικών, στο οποίο και ήμουν εθελοντής. Ξέρω ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου αναβολικά ή απαγορευμένες ουσίες. Εξετάζω κάθε πιθανή αιτία με τον δικηγόρο μου Howard Jacobs. Ποτέ μου δεν «έκλεψα» και όλη μου η επιτυχία είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και αφοσίωσης.''

Ο Berto έχει κινηθεί νομικά με τους δικηγόρους του να ασχολούνται με την υπόθεση. 

EΞΕΛΙΞΗ: Όπως έγινε γνωστό πριν λίγο, ο Josesito Lopez θα αντικαταστήσει τον Berto στην μάχη με τον Victor Ortiz στις 23 Ιουνίου!