onlyfighters

May 28, 2012

Tον Βούλγαρο Nikolay Atanasov ποιός θα τον κερδίσει; Mετά τον Μάρκου κέρδισε και τον Παπά στο NO LIMITS 18! Αποκλειστικές δηλώσεις!


Ο Βούλγαρος Nikolay Atanasov μετά τον Φλωριάν Μάρκου, τον οποίο κέρδισε σε αγώνα Kick Boxing στο NO LIMITS 15 (θυμηθείτε τον αγώνα εδώ), κατάφερε στο NO LIMITS 18 να κερδίσει και τον Έλληνα αθλητή Μανώλη Παπά σε αγώνα Muay Thai.

Σκληρό καρύδι αποδεικνύεται ο Βούλγαρος για τους αθλητές που προπονούνται στην πατρίδα μας. Το OnlyFighters μίλησε με τον Atanasov λίγες ώρες μετά τον αγώνα του στο NO LIMITS.

Διαβάστε όσα μας δήλωσε:

''Ο αγώνας μου με τον Μανώλη Παπά ήταν πολύ καλός, καθαρός και όλα έγιναν σύμφωνα με τους κανόνες. Μου άρεσε πολύ. Ο Παπάς είναι νέος και πιστεύω θα εξελιχθεί καλά. Έχει πολύ δυνατά χαμηλά λακτίσματα (low kicks). Ένιωσα τον αγκώνα του μέσα στον αγώνα. Έχω από αυτόν ένα σκίσιμο πάνω στο μέτωπό.''

''Νομίζω τον σεβάστηκα πολύ στην αρχή του παιχνιδιού με λακτίσματα στα πόδια. Προσπαθούσα συνεχώς να είμαι καλυμμένος. Στην μέση του δεύτερου γύρου κατάλαβα ότι είναι κουρασμένος και αυτό το εκμεταλλεύτηκα. Και με τον Φλωριάν Μάρκου και με τον Μανώλη Παπά έκανα απλά το παιχνίδι μου. Προπονούμαι κανονικά και στόχος μου δεν είναι το νοκ άουτ στον αγώνα, αλλά να είμαι ο εαυτός μου.''

''Ο Φλώριαν Μάρκου ήταν πιο δυνατός αντίπαλος για μένα σε σχέση με τον Παπά. Ο Μάρκου είχε πολύ καλή αίσθηση της απόστασης μέσα στον αγώνα.''

''Η Γεωργία Μπιτάκου είναι η καλύτερη promoter στην Ελλάδα και συνεργαζόμαστε πολύ καλά μαζί! Μου αρέσει η Ελλάδα και θα ήθελα να ξαναπαίξω. Ίσως η κυρία Μπιτάκου μου δώσει πάλι την ευκαιρία να αγωνιστώ εδώ!''