onlyfighters

February 17, 2012

Ο TONY CHRISTODOULOU πριν τη μάχη του στο GFC 3 μιλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο ONLY_FIGHTERS!


Στην Ελλάδα θα μπορούσε κανείς να του απευθύνεται ως Αντώνη Χριστοδούλου, ο νεαρός όμως 24χρονος Ελληνοαμερικανός είναι γνωστός σε όλο τον κόσμο του ΜΜΑ ως Τony Christodoulou.

Αν περπατώντας στους δρόμους της Αθήνας τον συναντήσεις και δεν είσαι υποψιασμένος ώστε τα πρησμένα από τις μάχες αυτιά του να σου μαρτυρήσουν την ιδιότητά του, θα πίστευες ότι ο Tony Christodoulou ίσως είναι ένας φοιτητής, ένας cool νεαρός εντελώς φιλήσυχος, χωρίς το μυαλό σου να πάει ίσως στο ότι αυτό το παιδί έχει ''ΜΜΑ'' ανησυχίες.

Με την οικονομική κρίση να χτυπά αλύπητα την Ελλάδα και όντας ο Tony ένας μαχητής που έχει χτυπηθεί σε κλουβιά και διοργανώσεις της Αμερικής, είχα για αρχή την απορία αν τα λεφτά που έπαιρνε ως μαχητής από τους αγώνες του στην Αμερική ήταν αρκετά για να ζήσει μόνο από αυτό και να μην ασχολείται με τίποτα άλλο.

''Στην Αμερική μπορούσα να ζω μόνο από τους αγώνες μου.''

Στην Ελλάδα όμως;

''Στην Ελλάδα όμως δεν μπορώ να ζω μόνο με τα λεφτά από τους αγώνες. Διδάσκω στο Diamond Camp και κάνω και αγώνες εκτός Ελλάδας.''


Όμως γιατί να φύγει από την Αμερική, τον παράδεισο του ΜΜΑ για να έρθει στην Ελλάδα; Με απόλυτη ειλικρίνεια απαντάει:

''Η αλήθεια είναι ότι αρχικά ήρθα στην Ελλάδα μετά την ήττα μου από τον Jason Fitzhugh. Δεν είχα λεφτά, είχα χάσει αγώνες και σκεφτόμουν να αλλάξω την καριέρα μου. Όταν επέστρεψα εδώ η ζωή για μένα ήταν ευκολότερη γιατί είχα την υποστήριξη της οικογένειας, των φίλων και της νέας μου κοπέλας. Αν και τα απολάμβανα όλα αυτά, ωστόσο είχα ακόμα μέσα μου το μικρόβιο του ΜΜΑ. Τότε ήρθε το GFC και σκέφτηκα ότι αυτό είναι μια καλή ευκαιρία. Θέλω να πω εκεί που ήμουν έτοιμος να σταματήσω να μάχομαι, σκέφτηκα γιατί να μην το κάνω εδώ που θα έχω και την οικογένεια, τους φίλους και την κοπέλα μου στο πλευρό μου.''



Ο Tony κάτι που ίσως θα εκπλήξει πολλούς, άρχισε πέρνωντας μέρος σε αγώνες κατς ή pro-wrestling όπως το λένε στην Αμερική. Γι'αυτό το θέμα στις αρχές του ONLY_FIGHTERS είχα διαφωνήσει με νεαρούς αναγνώστες. Αυτό που ελεγα τότε σε γενικές γραμμές ήταν πως δεν γούσταρα την εξέλιξη του κατς όπως είναι σήμερα. Αυτό είπα ξεκάθαρα και στον Tony. Ότι έχω μείνει προσκολλημένος στα βίντεο με Dory Funk, Ric Flair, Roddy Piper μέχρι και Lou Thesz του ανέφερα, όπου έβλεπες και λίγο πάλη ρε αδερφέ, όχι μόνο θέαμα. Και η άποψη του Tony τελικά είναι πάρα πολύ κοντά στην δική μου.

''Μεγάλωσα όντας μεγάλος φαν του pro-wrestling και όταν πάλευα είχα εμμονή με αυτό. Σήμερα το pro-wrestling είναι απαίσιο. Θέλω να πω οι ''εργάτες'' στο ρινγκ είναι εξαιρετικοί, όμως δεν υπάρχει δημιουργικότητα, δεν γίνεται δουλειά στο ρινγκ.''

Τον ρώτησα αν υπάρχει μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να τον ξαναδούμε ως pro-wrestler σε κάποια διοργάνωση... στο εξωτερικό πάντα. Πίστευα ότι θα πει όχι, και του το ΄πα. Διαψεύστηκα όμως.

''Για μένα τα πάντα είναι πιθανά. Με το κατάλληλο χρηματικό ποσό και την κατάλληλη διοργάνωση ίσως το ξαναέκανα.''


O Tony Christodoulou διδάσκοντας MMA

Ρίχνοντας μια ματιά στα επίσημα παιχνίδια του Tony, νομίζω εκπλήσσει αρνητικά το γεγονός ότι οι πρώτοι 3 αγώνες του σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν και ισάριθμες ήττες. Από τον Sanders στον πρώτο του αγώνα έχασε στον δεύτερο γύρο με πνιγμό (brabo choke), από τον Ortolani έχασε με TKO και διακοπή γιατρού, ενώ με τον Jason Fitzhugh έχασε το ματς μετά από απόφαση.
Η απορία μου ήταν μία. Ποιός απ'αυτούς τους τρεις ήταν ο πιο σκληρός και του έκανε τη μεγαλύτερη ζημιά;

Μου είπε:

''Και οι τρεις αυτοί ήταν πολύ σκληροί, αλλά θα πω τον John Ortolani. Eίναι θηρίο, έχει πολύ δύναμη! Αν και η μάχη σταμάτησε με διακοπή γιατρού (σκίσιμο στο μέτωπο), πραγματικά έμαθα πολλά από αυτή την αναμέτρηση. Κυρίως το πως να επιστρέφεις στον αγώνα όταν βρίσκεσαι σε μειονεκτική θέση. Τον είχα φέρει σε άσχημες θέσεις μέσα στον αγώνα και με έφερε επίσης σε σκληρές καταστάσεις.''

Aπό την άλλη φαίνεται πως η επιστροφή και ο αέρας της Ελλάδας έχουν κάνει πολύ καλό στον Tony, από πολλές απόψεις. Κυρίως αγωνιστικά όμως, καθώς μετά την πρώτη του επιτυχία στον πρώτο GFC με αντίπαλο τον Valentin Sokolov, μετράει μόνο νίκες με τα επόμενα δύο ''θύματά'' του να είναι ο Marco Groh στο GFC 2 και ο Bruce Lutchmedial στο XFC 15 που έγινε στην Φλόριντα των ΗΠΑ των Δεκέμβρη του 2011 και τον οποίο τον τελείωσε στον τρίτο γύρο με γροθιές.

Ποιός όμως απ'αυτούς τους τρεις θυμάται ακόμα τα χτυπήματα του Tony στο σώμα του; Τί πιστεύει ο ίδιος;

''Νομίζω ο Bruce (Lutchmedial) πρέπει να με θυμάται ακόμα γιατί του κατάφερα πολλά σκισίματα στο πρόσωπο. Του έκανα βαθιά σημάδια και τον έστειλα τεχνικό νοκ άουτ. Δεν νομίζω να χτύπησα ποτέ ξανά τόσες πολλές φορές στο πρόσωπο έναν αντίπαλο μου, αν εξαιρέσουμε τον Adrian Pearson στο KOTC που επίσης τον κέρδισα στον τρίτο γύρο με τεχνικό νοκ άουτ.''



Yπάρχει κάποιος αντίπαλος που ο Tony θα ήθελε να ξαναχτυπηθεί μαζί του;

''Θέλω τον Fitzhugh στα σίγουρα. Νομίζω ότι κέρδισα αυτόν τον αγώνα τότε και όλη η αρένα επίσης πίστευε ότι κέρδισα. Θα ήθελα ακόμα μια ευκαιρία μαζί του για να βγάλω έτσι αυτή την ήττα από το ρεκόρ μου.''

Ένας αγώνας που προγραμματίστηκε και για τον οποίο κόπιασε πολύ με προετοιμασία σε Ελλάδα και Αμερική ήταν για το αμερικανικό promotion CFA 4. To ONLΥ_FIGHTERS είχε κάνει ανάρτηση των αγώνων της διοργάνωσης εδώ. Η εμφάνισή του όμως σε αυτό δεν έγινε ποτέ. Τί πήγε στραβά;

''Μετά τον αγώνα μου με τον Lutchmedial είχα τραυματιστεί στο γόνατο, πράγμα που δεν γνώριζα. Ένας γιατρός μου είπε να μην αγωνιστώ. Προσπάθησα να συνεχίσω να προπονούμαι αλλά το τραυμάτιζα περισσότερο και έτσι επέλεξα να ακυρώσω τον αγώνα.''

Και από αντιπάλους για σπάρινγκ τί γίνεται. Το μόνιμο παράπονο των αξιόλογων μαχητών στην Ελλάδα είναι αυτό. Δύσκολα βρίσκουν αθλητές στα κιλά τους που να μπορούν να τους αντέξουν σε ένα δυνατό, σκληρό σπάρινγκ. Ο Christodoulou δεν είναι εξαίρεση στον κανόνα. Όταν του λέω πως είμαι σίγουρος ότι πολλοί μαχητές στην Ελλάδα θα ενδιαφέρονταν να χτυπηθούν και να δοκιμαστούν μαζί του σε ένα σπάρινγκ μου απαντά.

''Κοίτα για να είμαι ειλικρινής υπάρχουν πολλοί αθλητές με τους οποίους θα γούσταρα να κάνω σπάρινγκ, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς είτε είναι σε πιο βαριά κατηγορία ή σε πιο ελαφριά. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι μερικοί με τους οποίους θα μπορούσα να παίξω σπάρινγκ βρίσκονται σε άλλες σχολές που δεν τους επιτρέπουν να αντιμετωπίζουν μαχητές από αλλού ή είναι και άλλοι που δεν έχουν αρκετή εμπειρία.''


H φυσική κατάσταση του Τοny Christodoulou 10 μέρες πριν τον αγώνα του στο GFC 3

Επόμενος σταθμός στην καριέρα του Tony Christodoulou είναι λοιπόν το GFC 3, η ελληνική διοργάνωση για το ΜΜΑ που γίνεται αυτή την Κυριακή.
Stanislav Enchev λέγεται ο αντίπαλός του και είναι Βούλγαρος. Ο Enchev έχει τέσσερις συνεχόμενες νίκες στους τελευταίους αγώνες του. Και οι δυο τους προέρχονται λοιπόν από ένα αξιόλογο σερί επιτυχιών. Ποιές οι σκέψεις του για τον αντίπαλό του; Τον έχει δει να αγωνίζεται, τον ανησυχεί το σερί του;

''Έχω δει όλους τους αγώνες του και όλες τις νίκες του. Για να απαντήσω στην ερώτησή σου, έχω στο μυαλό μου αυτές τις τέσσερις νίκες του και θα ήμουν ανόητος αν δεν τις είχα. Είμαι ένας αθλητής που παίζει με στρατηγική και έχω βγάλει τη στρατηγική μου για αυτόν τον αγώνα. Και οι δυο έχουμε ένα καλό σερί, αλλά σκοπεύω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να σταματήσω το δικό του.''

Παρατήρησα ότι οι δυό τους είναι φίλοι στο Facebook. Aλήθεια έκαναν chat μεταξύ τους;

''Ναι μιλήσαμε σήμερα. Δεν είπαμε τίποτα σημαντικό. Απλά ήθελα να σιγουρευτώ ότι είναι απόλυτα υγιής μετά τον τελευταίο του αγώνα. Μετά του είπα ότι θα τον δω στο κλουβί.''

Και ποιοί είναι όλοι αυτοί που βοηθάνε τον Tony Christodoulou σήμερα να παραμένει τόσο σκληρός μαχητής μέσα στα κλουβιά έχοντας τόσες επιτυχίες τελευταία;

''Πρέπει να αρχίσω με τον Κώστα Χατζηχρήστο που με κρατάει υγιή και σε τοπ φόρμα. Μετά να ευχαριστήσω τον Κώστα Τζότζο που με βοηθάει στην πυγμαχία μου, τον Παύλο Καπώνη που είναι ο sparring partner μου και με βοηθάει με το thai, τον καλό φίλο Ηλία Μπατσινίλα που με βοηθάει στο bjj και τελευταίο και καλύτερο τον Παναγιώτη Κοντό που έχει οδηγήσει από πολύ μακριά για να έρθει να μου δείξει περισσότερo bjj όποτε μπορεί. Επίσης όλους τους μαθητές μου και όλους τους μόνιμους sparring partners μου που είναι εκεί για μένα κάθε μέρα.''

Για το τέλος ζήτησα από τον Tony να μου πει τρεις μελλοντικούς του στόχους.

''Δεν έχω τρεις στόχους, έχω μόνο έναν. Να συνεχίσω να κερδίσω. Αν το καταφέρνω αυτό, τότε θα μπορέσω να πραγματοποιήσω και όλους τους μακροπρόθεσμους στόχους μου.''

Πολύ καλή επιτυχία να ευχηθούμε από το ONLY_FIGHTERS στον Tony Christodoulou στο GFC 3 αυτή την Κυριακή!