onlyfighters

February 20, 2012

Θα παίξει στο ''THE BATTLE 3'' ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ; Διαβάστε την ανακοίνωσή του!


Επιστολή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης έστειλε ο καλύτερος πυγμάχος που έχει αναδείξει ποτέ η Ελλάδα, ο Μιχάλης Αρναούτης, στην οποία εκδηλώνει την επιθυμία του να αγωνιστεί μπροστά στο ελληνικό κοινό σε μια διοργάνωση όπως το THE BATTLE!

Διαβάστε όλη την ανακοίνωση!

''Mερικά χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά από την πατρίδα παρακολουθώ τη νέα τάξη πραγμάτων στο στήσιμο των fight promotions στην Ελλάδα. Μοναδικό μου ανεκπλήρωτο όνειρο στην πυγμαχική μου καριέρα είναι και παραμένει να έρθω και να παίξω ως επαγγελματίας 10-12 γύρους με έναν καταξιωμένο πυγμάχο μπροστά στους συμπατριώτες μου.

Να ακούσω ένα γήπεδο να τραγουδά τον ελληνικό ύμνο και να ξέρω ότι παίζω για εσάς που αυτή τη φορά δε θα είστε απλώς στο μυαλό μου, αλλά δίπλα μου.

Το στήσιμο του promoter του THE BATTLE κ. Στέφανου Κωνσταντινίδη μου θύμισε αμερικανικά πρότυπα και η ανταπόκριση του κόσμου στο THE BATTLE 2 δείχνει ότι ο Έλληνας είναι λάτρης του καλού θεάματος.

Noμίζω ότι έχει έρθει η ώρα να παίκω μπροστά στο ελληνικό κοινό και ρίχνω το γάντι στον φίλο και ίσως εργοδότη μου (έστω και για μια βραδιά) Στέφανο Κωνσταντινίδη.

Περιμένω ημερομηνία και έρχομαι να ακούσω τον εθνικό ύμνο στην Ελλάδα έτοιμος για 15 γύρους.

Με αθλητικούς χαιρετισμούς
Mighty Mike Arnaoutis
N.Y. ''

Πηγή: lordofrings.gr