onlyfighters

February 12, 2012

H Χρίστινα Αθανασοπούλου μεγάλη νικήτρια στο ''NO LIMITS 17''! Aποκλειστικές δηλώσεις.

H Xριστίνα Αθανασοπούλου μεγάλη νικήτρια στο NO LIMITS 17

Με μεγάλη αγωνία και προσμονή αντιμετώπισε η τέσσερις φορές πρωταθλήτρια πυγμαχίας Χριστίνα Αθανασοπούλου την πρώτη της αναμέτρηση σε μια μεγάλη διοργάνωση όπως είναι το NO LIMITS. Η Πατρινή -Red Black Queen- Αθανασοπούλου κέρδισε την Μανιάτισσα Κάλλια Κουρούνη με νοκ άουτ στον δεύτερο γύρο.

Zητήσαμε να μας πει λίγα λόγια για αυτή την εμπειρία της.
Διαβάστε τι μας είπε.

'' Ήταν πρώτη φορά που αγωνίστικα σε τέτοια διοργάνωση με τόσο κόσμο! Το στάδιο γέμισε και είχε και όρθιους θεατές. Συνολικά πρέπει να είχε περίπου 6000 άτομα!
Εγώ είχα πολύ άγχος. Ιδιαίτερα στην παρουσίαση όταν ήταν να εμφανιστούμε στο σόου, ήμουν πραγματικά έξω απο τα νερά μου.

Είχα ανεβάσει παλμούς από τα αποδυτήρια. Την αντίπαλό μου την ήξερα γιατί την είχα δει. Δεν είχε κάτι το οποίο να με τρομάζε. Το μόνο που με πίεζε και με άγχωνε ήταν το θέμα με τις ανάσες μου λόγο του άγχους!
Μόλις ξεκίνησε ο αγώνας και σε κάθε χτύπημα που της περνούσα χειροκροτούσε όλο το στάδιο. εκεί ανατρίχιασα και έτσι πείσμωσα και κυνήγησα το νοκ άουτ!

H Χριστίνα Αθανασοπούλου με τη διοργανώτρια Γωγώ Μπιτάκου

Όλα εξελίχθηκαν πολύ καλά! Το ευχαριστήθηκα! Έδωσα στον κόσμο μου αυτό που ήθελε!!!
" ΜΠΟΡΕΙ Η ΜΑΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ... Η ΠΑΤΡΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΗ". Θέλω να ευχαριστήσω πολύ την κυρία Γωγώ Μπιτάκου, τον χορηγό μου Αλέξανδρο Καλλέργη καθώς και τον σύλλογό μου ''Σπάρτακο Kick Boxing'' του Αλέξη Καραλή και Χάρη Γκάζη.
Και φυσικά εσάς! ''

Να ευχηθούμε στη Χριστίνα πολλές πολλές ακόμα μεγάλες διοργανώσεις με ανάλογη επιτυχία!

Πηγή φωτογραφιών: flashstar.gr