onlyfighters

February 12, 2012

Χάρης Γκάζης: ''Δε με κέρδισε με νοκ άουτ ο Σύρος! Θέλω ρεβάνς ΤΩΡΑ!

Στιγμιότυπο από τον αγώνα ''Xάρης Γκάζης vs Aλέξης Σύρος''


Εκνευρισμένος με sites και σχόλια ότι ο Αλέξης Σύρος τον κέρδισε με νοκ άουτ εμφανίζεται ο Χάρης Γκάζης την επόμενη μέρα του αγώνα του στο ''NO LIMITS 17''.

Μιλήσαμε με τον ίδιο για να ξεκαθαριστεί η κατάσταση, μιας και βίντεο είτε επίσημο είτε από κάποιο φαν της διοργάνωσης δεν έχει ανέβει ακόμα στο διαδίκτυο. Με το που ανέβει κάποιο εννοείτε πως το ONLY_FIGHTERS θα το προβάλει.

Οι δηλώσεις που μας έκανε ο Χάρης Γκάζης ήταν αυτολεξή οι παρακάτω:

'' Ξεκίνησε πολύ καλά στον πρώτο γύρο ο αγώνας. Ήμουν μπροστά στα σημεία από ότι μου είπαν μετά οι κριτές. Είχα πάρει όλες τις εντυπώσεις του αγώνα. Στα μέσα του δεύτερου γύρου ο Σύρος άρχισε να ανεβάζει. Εκεί δέχτηκα ένα αριστερό low στο δεξί μου γόνατο από τον Αλέξη Σύρο και ένιωσα μια ενόχληση στο πάτημα του ποδιού μου. Ζήτησα από τον διαιτητή να σταματήσω να με δει ο γιατρός στην γωνία μου. Ήρθε ο γιατρός στη γωνία και μου είπε να τεντώσω το πόδι μου και να το σφίξω δυνατά. Δεν μπορούσα να σφίξω 100% το πόδι και ο γιατρός πήρε την απόφαση να σταματήσει τον αγώνα. Αυτό έγινε ακριβώς!

Θέλω να βγει το βίντεο να δει ο κόσμος τι έγινε και να σταματήσουν να λένε ψέμματα. Θέλω ρεβάνς από τον Σύρο ακόμα και αύριο αν γίνεται! ''

Για να δούμε αν θα υπάρξει απάντηση από το αντίπαλο στρατόπεδο...