onlyfighters

February 08, 2012

Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης ξεκαθαρίζει όσα έγιναν στο ''THE BATTLE 2'' και ζητά ρεβάνς από Χατζηχρόνογλου!

Στη φωτογραφία ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης


Με επιστολή που στάλθηκε στο ONLY_FIGHTERS, ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης, ο μαχητής που χτυπήθηκε με τον Αλέξανδρο Χατζηχρόνογλου στο THE BATTLE 2, ξεκαθαρίζει όλα όσα συνέβησαν μέσα στο ρινγκ την ώρα του αγώνα τους.

Διαβάστε παρακάτω την επιστολή του:

'' Δεν έχω συνηθίσει να μιλάω ούτε να κάνω μεγάλες δηλώσεις, πάνω από όλα δεν έχω μάθει να βρίσκω δικαιολογίες και δεν θα αρχίσω να το κάνω τώρα. Θέλω όμως να πω κάποια πράγματα προς όλους τους φίλους μου, συνεργάτες μου και γενικότερα ανθρώπους που με στηρίζουν τόσα χρόνια.

Να ξεκινήσω λέγοντας συγχαρητήρια στον αντίπαλό μου Αλέξανδρο Χατζηχρόνογλου για την εξαιρετική αθλητική του συμπεριφορά και για την κατάκτηση της ζώνης (ελπίζω να δώσουμε νέο αγώνα πολύ σύντομα).

Θέλω όμως να πω μερικά πράγματα και για τους δικούς μου ανθρώπους. Θέλω να πω ένα τεράστιο συγνώμη προς όλους όσους βρέθηκαν στο γήπεδο του BATTLE 2 εκείνη τη ημέρα, είτε ήταν υπέρ μου είτε κατά μου, δεν έχει σημασία. Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό και ελπίζω ότι φάνηκε. Ήμουν προετοιμασμένος 200% των δυνατοτήτων μου και οι αντοχές μου ήταν απεριόριστες. Το λέω αυτό γιατί φάνηκε στον τρίτο γύρο κάτι άλλο από αυτό που συνέβαινε πραγματικά. Στην αρχή του 3ου γύρου, στα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα, δέχτηκα ένα χτύπημα στο αριστερό μου χέρι στο ύψος του πήχη την ώρα που προσπαθούσα να δώσω ένα αριστερό κροσέ χαμηλά. Το λάκτισμα του αντιπάλου μου έπιασε το χέρι μου χαλαρό και στριμμένο σε περίεργη μοίρα με αποτέλεσμα να σπάσει στην ωλένη. Ο πόνος ήταν αφόρητος και κατάλαβα αμέσως ότι είχα πάθει ζημιά. Προσπάθησα όμως να κρατήσω μέχρι το τέλος του 3ου γύρου και την συμβουλή του γιατρού (ο οποίος με ενημέρωσε μετά το τέλος του γύρου ότι θα ήταν πολύ επικίνδυνο να συνεχίσω τον αγώνα). Αναγκάστηκα λοιπόν να κλειστώ στη γωνία προσπαθώντας να βγάλω τον γύρο με σπασμένο χέρι (δε με πρόδωσαν λοιπόν οι αντοχές μου όπως μερικοί καλοθελητές θα πούν). Άλλωστε όσοι γνωρίζουν, είναι αδύνατον να τελειώνεις τον δεύτερο γύρο άνετος και στα πρώτα δεύτερα του 3ου να σκας αμέσως.

Ήθελα να πω αυτά τα δεδομένα απλά για την ιστορία.

Να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους προπονητές μου, το managment team μου, όλους τους fan μου, τους θεατές και όλους τους συν-αθλητές μου (όσοι ανεβαίνουν και αγωνίζονται πάνω στα ρινγκ της Ελλάδας και του εξωτερικού όλα αυτά τα χρόνια) γιατί μόνο αυτοί ξέρουν πραγματικά τι αγώνα δίνουμε κάθε μέρα, τι πόνο σωματικό, ψυχικό και οικονομικό τραβάμε, μόνο και μόνο γιατί μας αρέσει αυτό που κάνουμε.

Με εκτίμηση και Αγάπη προς όλους

Αλέξανδρος Νικολαΐδης

Υ.Γ. Αυτήν κιόλας την εβδομάδα μπαίνω χειρουργίο για το χέρι μου και σύντομα θα με ξαναδείτε στα ρινγκ ακόμα πιο έτοιμο και ακόμα πιο δυνατό. ''

Aυτά ανέφερε στην επιστολή του ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης. Νομίζω φαίνεται η ποιότητα του χαρακτήρα αυτού του παιδιού μέσα από αυτά που γράφει. Μαχητής με ήθος και προσωπικότητα! Να του ευχηθούμε καλή ανάρρωση από τον τραυματισμό του, όλα θα πάνε καλά και ανυπομονούμε να τον ξαναδούμε να αγωνίζεται.

Δείτε ''Αλέξανδρος Νικολαΐδης vs Aλέξανδρος Χατζηχρόνογλου'' από διαφορετική κάμερα.