onlyfighters

October 14, 2011

ΜΜΑ - Η συνέντευξη του Γιώργου Κατσινόπουλου : ''Αισθάνομαι έτοιμος να ξαναπαίξω ΜΜΑ!''

Διαβάστε μέσα από το ONLY_FIGHTERS την συνέντευξη που έδωσε ο Γιώργος Κατσινόπουλος στον Χρήστο Μπαρδά και το mmafight.gr .

O Γιώργος Κατσινόπουλος με το μετάλλιο στο στήθος

Ο χάλκινος παγκόσμιος πρωταθλητής στο grappling και εκπρόσωπος του MMAGYM Γιώργος Κατσινόπουλος ανοίγει τα χαρτιά του στο mmafight.gr! Όλη του η διαδρομή από τα πρώτα πρωταθλήματα στο Καράτε, το πέρασμα στο grappling και το BJJ αλλά και οι πρώτοι ΜΜΑ αγώνες υπό την καθοδήγηση του μεγάλου Pat Miletich! Ποιά τα σχέδια του σήμερα και ποιά η πιθανότητα να τον δούμε εκ νέου στο κλουβί!

Γιώργο καλησπέρα, καλωσόρισες στο mmafight.gr! Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, πες μας μερικά πράγματα για την αγωνιστική σου διαδρομή μέχρι σήμερα.

Καλησπέρα Chris και σε ευχαριστώ για την δυνατότητα που μου δίνεις να μιλήσω εδώ, στο mmafight.gr. Ξεκίνησα με το καράτε από τα 10 μου μέχρι τα 23, έχωντας πάρει μέρος σε Πανελλήνια, Βαλκανικά, Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια πρωταθλήματα με αρκετές καλές διακρίσεις. Μετά είδα το ΜΜΑ και αποφάσισα να θέσω αυτό σαν στόχο οπότε και μπήκε στη ζωή μου και το Brazilian Jiu jitsu και το Muay Thai, τα οποία πίστευα ότι είναι αυτά που χρειαζόμουν για να ξεκινήσω την καριέρα μου στις Μικτές Πολεμικές Τέχνες.

Ξεκίνησα να κατεβαίνω στα πανελλήνια πρωταθλήματα grappling - bjj όταν αυτα πρωτοεμφανίστηκαν στην Ελλάδα και μέχρι σήμερα, έχωντας πάντα 1ος θέσεις στον ελλαδικό χώρο. Το 2004 πήγα στο πανευρωπαϊκό BJJ στην Πορτογαλία, η οποία ήταν και η πρώτη μου φορά σε διοργάνωση τέτοιου βεληνεκούς, πέρνωντας την πρώτη θέση.

Ο πρωτος μου αγώνας ΜΜΑ έγινε την ίδια χρονιά με την σημαία τότε των London Shootfighters όπου είχα μείνει για προπόνηση για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το 2007 έρχεται από την Αμερική ο παλιός μου φίλος και τώρα συναίτερος στο mmagym Spyros. R. Martz ο οποίος ήταν ήδη για αρκετά χρόνια μαθητής του Pat Miletich και pro fighter. Έτσι μπήκα στην ομάδα του Miletich κάνοντας εκεί προπόνηση 2 μήνες τον χρόνο δίνωντας κάποιους ερασιτεχνικούς αγώνες μέχρι που πέρασα σε επαγγελματικό επίπεδο με 2 pro fights.

Η ανάπτυξη του mmagym ήταν και θα είναι μία από τις κύριες ασχολίες μου, φτάνοντας μέχρι σήμερα και τις 2 πέμπτες θέσεις στο πανευρωπαϊκό grappling της FILA και στην 3η θέση του παγκοσμίου!


Ο Σπύρος ο Μαρτζούκος μας είπε πως κάποια μικρά λάθη σου στέρησαν το χρυσό στο παγκόσμιο. Τι ακριβώς μπορούσες να κάνεις διαφορετικά και πόσο αισιόδοξος είσαι για την επόμενη φορά;

Και εγώ νομίζω πως δεν βρέθηκα στον τελικό λόγω ενός μικρού λάθους που θα μπορούσα να αποφύγω. Ήμουν καλά προετοιμασμένος αλλά η αποχή μου από μεγάλες διοργανώσεις και αγώνες τα τελευταία 2 χρόνια λόγω τραυματισμών και προσωπικών προβλημάτων, με οδήγησαν σε αυτά τα λάθη. Έχωντας μία πάρα πολύ καλή ομάδα από πίσω μου να με στηρίζει το μέλλον μου φαίνεται αισιόδοξο!

Ακούγεται ιδιαίτερα συχνά ότι θα σε δούμε ξανά σε αγώνες ΜΜΑ. Καταρχήν, το επιβεβαιώνεις; Αν ναι ξέρουμε πότε, πού και απέναντι σε ποιόν;

Η αλήθεια είναι ότι συζητάω με δύο διοργανώσεις στο εξωτερικό, Καναδά και Αυστραλία. Όσον αφορά τον ελληνικό χώρο νομίζω ότι η μόνη διοργάνωση που θα με ενδιέφερε να παίξω είναι φυσικά το GFC του κ. Βεντούρα από την στιγμή που θα ικανοποιούνταν και οι δύο πλευρές σε θέματα μάνατζμεντ.

Στο παρελθόν σου έχεις ήδη αρκετούς επαγγελματικούς αγώνες ΜΜΑ. Πότε ήταν ο τελευταίος και πως και πήρες την απόφαση να ξαναμπείς στο κλουβί;

Ο τελευταίος ήταν στην Αμερική το 2009 και από τότε δεν έχω ξαναμπεί λόγω τραυματισμών και προσωπικών θεμάτων. Δεν έχω σταματήσει όμως να στοχεύω και να προπονούμαι σε αυτό και τώρα αισθάνομαι έτοιμος να ξαναπαίξω.

Βρισκόμαστε σχεδόν στο κλείσιμο ενός χρόνου αρκετά γεμάτου από ΜΜΑ για τα δεδομένα της Ελλάδας. Τι σου έχει μείνει από όλα όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής είτε σε αθλητικό είτε σε διοργανωτικό επίπεδο και τί θα ήθελες να δείς να γίνεται ακόμη;

Eδώ ο Γιώργος Κατσινόπουλος με τον σπουδαίο προπονητή Κώστα Γκουβούση

Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει άνθηση του ΜΜΑ στην Ελλάδα. Όντως στον χώρο έχουν γίνει σημαντικές προσπάθειες, υπάρχουν και δύο νέες διοργανώσεις αμιγώς με ΜΜΑ σε κλουβί. Ειδικότερα το GFC με την διοργάνωση, τον χώρο που πραγματοποιήθηκε και γενικά την συμπεριφορά και την αντιμετώπιση των αθλητών από το μάνατζμεντ, μου θύμισε event Αμερικές και με εξέπληξε! Προσωπικά για εμένα το σημαντικό ήταν ότι το MMAGYM πρωταγωνιστούσε στα event με τους αθλητές του και γενικά στο χώρο του ΜΜΑ. Ο χώρος είναι ακόμη βέβαια σε βρεφικό στάδιο και χρειάζεται πολύ δουλειά και από τις διοργανώσεις και τους αθλητές. Θέλω να βλέπω συνεχή ανοδική πορεία από όλες τις πλευρές για το καλό του αθλήματος.

Γιώργο σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου. Το κλείσιμο δικό σου...

Ελπίζω να έχει ανοδική πορεία το ΜΜΑ και με τον καιρό να φανεί στο χώρο ποιός κάνει καλή δουλειά στα γυμναστήρια και τις σχολές. Γιατί δυστυχώς έχει γίνει της μόδας και ο κάθε ένας δηλώνει ότι θέλει. Όσο για το grappling ευτυχώς το έχει αναλάβει επιτέλους ένας σοβαρός φορέας, η ΕΟΦΠ, με τον κ. Κώστα Θάνο πρόεδρο και υπέυθυνο grappling τον κ. Τραμπάκουλα Δημήτρη και έδωσαν μία άλλη ώθηση στο άθλημα. Θα δώσουν και πολλά περισσότερα!

Πηγή : mmafight.gr