onlyfighters

July 20, 2011

XAΡΗΣ ΑΡΟΥΤΙΔΗΣ : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ


Στις 12 Αυγούστου



Στη φωτογραφία ο Χάρης Αρουτίδης


OnlyFighters
: Xάρη πόσο καιρό ασχολείσαι με το kickboxing ;

Xάρης Αρουτίδης : Με το kickboxing ασχολούμαι τρία χρόνια και τον τελευταίο χρόνο κάνω και Muay Thai. Αρχικά ασχολήθηκα βέβαια με το kung fu και το wu shu kwan για 3 χρόνια, όπου και πήρα την μαύρη ζώνη.

OnlyFighters : Ποιός είναι ο προπονητής σου;

Χάρης Αρουτίδης : Ο κύριος Πωλ Τσολακίδης που έχει τον Α.Σ. Κρότων στη Σταυρούπολη της Θεσσαλονίκης.

OnlyFighters : Πόσους αγώνες έχει κάνει ως τώρα στο kickboxing;

Χάρης Αρουτίδης : Έχω κάνει 23 αγώνες με 18 νίκες εκ των οποίων 8 είναι με νοκ άουτ και έχω και 5 ήττες.

OnlyFighters : O δυσκολότερος σου αντίπαλος ως τώρα ποιός ήταν και γιατί;

Χάρης Αρουτίδης : Ήταν ένα παιδί από την Ξάνθη. Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολος αντίπαλος, ήταν όμως πολύ πιεστικός με αποτέλεσμα να μείνω από αντοχές κατά τη διάρκεια του αγώνα. Γενικότερα όμως δεν έχω δυσκολευτεί ως τώρα ιδιαίτερα από τους αντιπάλους μου.


ΟnlyFighters : Θα έλεγες το περισσότερο ξύλο σε αγώνα το έφαγες από εκείνο το παιδί ή σε κάποιον άλλο αγώνα; Χάρης Αρουτίδης : Δεν θα έλεγα ότι έφαγα ξύλο γιατί τα χτυπήματά του συνήθως έβρισκαν στις άμυνές μου. Αλλός αυτός και ένας άλλος αγώνας είναι οι δύο που με έχουν δυσκολέψει.

OnlyFighters
: Η τεχνική ή η δύναμη έχει τον κύριο λόγο στο παιχνίδι σου;

Χάρης Αρουτίδης : Για να πω την αλήθεια μου αρέσει να παίζω σκληρά και κάθε μου χτύπημα να πονάει τον αντίπαλο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα χτυπήματά μου δεν παύουν να είναι τεχνικά, καθόλου άτσαλα και προσεγμένα ώστε να μετράνε.

OnlyFighters : Χέρια ή πόδια πονάνε περισσότερο τους αντιπάλους. Τι σου λένε οι ίδιοι;

Xάρης Αρουτίδης : Απ'ότι μου λένε, τα όπλα μου είναι τα πόδια μου.

OnlyFighters : Ανήκεις στην κατηγορία των μαχητών που πάνω στο ρινγκ αν έχουν τον έλεγχο του αντιπάλου -όσο είναι ευφικτό αυτό- τον τελειώνουν αμέσως ή τον κάνουν να ''υποφέρει'' μέχρι να τον φτάσουν εκεί που θέλουν;

Χάρης Αρουτίδης : Μ'αρέσει να προσφέρω θέαμα. Να τον κάνω να μην θέλει να μπλέκει με μαχητές της Θεσσαλονίκης. Πρώτο τον ''βασανίζω'' και έπειτα τον αποτελειώνω!

OnlyFighters : Τον Βούλγαρο με τον οποίο θα παίξεις στην διοργάνωση τον έχεις γνωρίσει; Έχεις δει αγώνες του; Τί ξέρεις για αυτόν;

Χάρης Αρουτίδης : Όχι δεν τον έχω γνωρίσει και δεν με ενδιαφέρει. Θα γνωριστούμε πάνω στο ρινγκ. Ως τώρα τον έχω δει μόνο ένα βιντεάκι του ενός λεπτού, δηλαδή τίποτα.

OnlyFighters : Τί είναι αυτό που κάνει τον Χάρη Αρουτίδη να γουστάρει να είναι στο ρινγκ; Η ένταση του αγώνα, η δράση, το ξύλο; Τί;

Xάρης Αρουτίδης : Μου αρέσει το ξύλο στο ρινγκ. Γουστάρω να χτυπιέμαι, να ανεβαίνει η αδρεναλίνη στα ύψη και να παίρνει το ρινγκ φωτιά!

OnlyFighters : Η προετοιμασία μέχρις στιγμής για τον αγώνα σου στις 12 Αυγούστου με τον Βούλγαρο πως έχει πάει;

Χάρης Αρουτίδης
: Όλα ευτυχώς έχουν πάει πάρα πολύ καλά χωρίς να έχω κάποιον τραυματισμό.