onlyfighters

July 18, 2011

BOXING : Δείτε τον αγώνα πυγμαχίας ''Kevin Mitchell vs John Murray'' (16/7/2011)

Σε αυτή την εκπληκτική φωτογραφία John Murray(αριστερά) και ο Kevin Mitchell (δεξιά)

Δείτε τον αγώνα πυγμαχίας ανάμεσα στους Βρετανούς Kevin Mitchell και John Murray που έγινε αυτό το Σάββατο στην Echo Arena του Λίβερπουλ.
Πριν από αυτόν τον αγώνα ο John Murray ήταν αήττητος, ενώ ο Kevin Mitchell είχε μία ήττα στον αμέσως προηγούμενο αγώνα από τον Αυστραλό (με ελληνική καταγωγή) Michael Katsidis.

Tελικά τί έγινε σε αυτή την βρετανική μονομαχία; Είχαμε την πρώτη ήττα για τον John Murray ή την δεύτερη συνεχόμενη για τον Kevin Mitchell;


Δείτε πρώτα μια συνέντευξη των δυό τους στο ''SkySports'', όπου κάθονται δίπλα δίπλα 48 ώρες πριν την μάχη τους και συζητούν με τους δημοσιογράφους.





ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ







Οι δηλώσεις του Kevin Mitchell μετά τον αγώνα:

''Ήμουν πολύ καιρό εκτός και οι άνθρωποι μου έλεγαν να μη γυρίσω πίσω και να μπω στο ρινγκ με τον John Murray. Αλλά εδώ και καιρο ήξερα ότι ήθελα να παίξω και δεν θα τα έκανα θάλασσα. Τα θαλάσσωσα στον τελευταίο αγώνα (με τον Κατσίδη) και έφταιγα εγώ γι'αυτό. Αλλά αυτή τη φορά δεν έγινε κάτι τέτοιο. Είμαι πίσω και πετάω. Ήταν μια σπουδαία κλασσική βρετανική μονομαχία. Ο John είναι ένας αληθινός πρωταθλητής - μα τί δυνατός άντρας που είναι. Θα μπορούσε να επιλέξει να κάνει έναν αγώνα για τον παγκόσμιο τίτλο, αλλά ήθελε να παίξει μαζί μου. Έχω πολύ αγάπη για τον John για αυτό που έκανε.



Στις φωτογραφίες που ακολουθούν ο Kevin Mitchell





Στα αριστερά ο νικητής Kevin Mitchell και στα δεξιά ο ηττημένος John Murray


Στις φωτογραφίες που ακολουθούν ο John Murray.