onlyfighters

July 17, 2011

BOXING : Δείτε τον αγώνα ''Marco Huck vs Hugo Hernan Garay'' για τον τίτλο της WBO (16/7/2011)

Στη φωτογραφία αριστερά ο Hugo Hernan και δεξιά ο Marco Huck

Δείτε τον αγώνα πυγμαχίας που έγινε εχθές στη Γερμανία και μεταδόθηκε ζωντανά από το κανάλι ''DasErste'' μεταξύ του Γερμανού Marco Huck και του Αργεντίνου Hugo Hernan.

Ο Marco Huck σε αυτόν τον αγώνα υπερασπίζεται τον τίτλο της WBO που κατέχει στην κατηγορία Cruiserweight.

Part 1




Part 2



Part 3



ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Ο Μarco Huck δήλωσε μετά τον αγώνα :
''Αυτή ήταν μια μεγάλη νίκη για μένα. Ήταν η πρώτη φορά που η μέλλουσα γυναίκα μου και η μητέρα μου κάθονταν γύρω από το ρινγκ, έτσι ήθελα πραγματικά να τους εντυπωσιάσω. Ο Garay ήταν υπερβολικά σκληρός, δε σταμάτησε να έρχεται κατά πάνω μου. Αλλά ήθελα να ευχαριστήσω την οικογένειά μου και τους οπαδούς μου. Ήμουν πολύ δυνατός για τον Garay, αλλά πρέπει όμως να του δώσω τα εύσημα - ήταν ένας πολύ, πολύ σκληρός αντίπαλος. Τώρα θα παντρευτώ ως παγκόσμιος πρωταθλητής. Τί περισσότερο μπορεί να ζητήσει κανείς;''

Mετά τον αγώνα ο Hugo Hernan Garay δήλωσε :
''Δεν είδα την τελευταία του γροθιά να έρχεται πάνω μου. Νόμιζα ότι μπορούσα να τον κερδίσω, αλλά είναι μεγάλος πρωταθλητής με πολύ δύναμη. Θα επανέλθω από αυτή την ήττα.''

Ο προπονητής του Marco Huck, ο Ulli Wegner δήλωσε : ''Υπήρχε μεγάλη πίεση στον Marco αυτή την φορά από έξω και είμαι πολύ περήφανος που βρήκε τρόπο να το αντιμετωπίσει αυτό. Δεν συμβαίνει συχνά, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος από την απόδοσή του αυτή τη φορά. Τώρα μπορεί να έχει έναν θαυμάσιο γάμο.''


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ