onlyfighters

July 03, 2011

KICKBOXING : WATCH : '' ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΙΧΑΛΟΥΔΗΣ vs DANIEL SAM ''

Δείτε τον αγώνα που έδωσε ο Θανάσης Μιχαλούδης στο Λονδίνο απέναντι στον Άγγλο Daniel Sam στην κατηγορία των Super Heavyweight.
O αγώνας έγινε στις 19 Ιουνίου 2011 ως main event της διοργάνωσης Team Tieu Promotions: “Super Muay Thai Championships”
.
Χώρος διεξαγωγής της αναμέτρησης ήταν το ''Scala'' Nightclub στο Λονδίνο και στην γωνία του αθλητή του Γιώργου Μάλλιου, του Θανάση Μιχαλούδη, βρισκόταν ο Βαγγέλης Αποστόλου.

Watch Thanasis Michaloudis fight in London against the british Daniel Sam.



Ιn English and in Greek read the comments of Thanasis Michaloudis after this fight.

Η δήλωση του Μιχάλη Μιχαλούδη στο Facebook μετά τον αγώνα:

Ξεκινήσαμε πολύ καλά και κατάφερα να επιβάλλω το ρυθμό μου από τον πρώτο γύρω καθώς ένοιωθα σε πολύ καλή φυσική κατάσταση και μπορούσα έτσι να σχεδιάσω καλύτερα το παιχνίδι μου και να είμαι πιο αποτελεσματικός στα χτυπήματα μου. Ο αγώνας πήγαινε όπως ήθελα μέχρι την άτυχη στιγμή του δεύτερου γύρου όπου ένα low του αντιπάλου μου δεν μου επέτρεψε να παίξω όπως μπορούσα, καθώς δεν είχα πλέον τη δυνατότητα να πατήσω σωστά.

Έστω κι αν το αποτέλεσμα δεν ήρθε, ήταν μια πολύ καλή εμπειρία η οποία σίγουρα θα αποδειχθεί πολύτιμη για το μέλλον και θα με βοηθήσει να αντιληφθώ καλύτερα το επίπεδο που απαιτείται για να παίξω σε διεθνείς διοργανώσεις.

Daniel Sam

Όσον αφορά τη διοργάνωση ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα καθώς ο αγώνας έγινε σε ένα από τα μεγαλύτερα club του Λονδίνου και το κοινό ήταν πιο κοντά στο ρινγκ από αυτό που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα, δημιουργώντας μια απίστευτη ατμόσφαιρα. Αυτό που μου έκανε περισσότερο εντύπωση όμως, ήταν πως ενώ στη αρχή ο κόσμος ήταν λίγο εχθρικός απέναντι μας, όσο περνούσε ο αγώνας άρχισαν να αλλάζουν στάση και να με υποστηρίζουν με χειροκροτήματα και επευφημίες, ανταμείβοντας την προσπάθεια μου. Θέλω λοιπόν να τους ευχαριστήσω γι’ αυτό καθώς σε πολλές στιγμές του αγώνα με έκαναν να νοιώθω ότι παίζω μέσα στη χώρα μου.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και πάλι δημόσια το δάσκαλο μου κ. Γιώργο Μάλλιο για όλα όσα έχει κάνει για μένα και για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει, τον κ. Γρηγόρη Μάλλιο, τον κ. Βαγγέλη Αποστόλου, και το Science Place για την βοήθεια τους.

Τέλος θέλω να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου και να ευχαριστήσω την κοπέλα μου, για την ηθική συμπαράσταση και όχι μόνο, στην προσπάθεια μου. Ανυπομονώ και πάλι να βρεθώ στο ρινγκ για τον επόμενο αγώνα μου και υπόσχομαι ότι θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να σας κάνω όλους περήφανους.

Thanasis Michaloudis

Τhe comments of Thanasis Michaloudis after the fight:

I started very aggressively during the first round since I felt in great shape and therefore I was able to implement my strategy and dictate the rhythm of the fight. Everything went us planned until the unfortunate moment of the second round where I was injured after receiving a strong low kick and since then I was unable to fight the way I can, since I couldn’t walk properly.

Even though the result wasn’t positive it was a very good experience which will surely be beneficial for the future since it will help me to better understand the level that is required to compete in promotions of international caliber.

With regard to the event itself it was a unique experience for me since the fight took place in one of the biggest clubs in London and therefore the crowd was closer to the ring compared to what we are used to in Greece, creating a unique atmosphere. What was even more surprising was the fact that even though the crowd was a bit hostile at the beginning, while the fight progressed they changed their attitude and they were supporting me as well rewarding me for my effort. Therefore I want to say a big thanks to all the fans that were present at the event, since they really made me feel like I was fighting back in Greece.

Moreover I want to say a big thank you to my trainer Mr. George Mallios for everything he has done for me and for all his trust in me, Mr. Gregory Mallios, Mr. Vaggelis Apostolou and to my sponsor Science Place for all the help.

Finally I want to express my gratitude and say a big “thank you” to my girlfriend for supporting me in my effort over the years.I am looking forward to step into the ring once again and I promise that I will do everything possible to make you all proud.