onlyfighters

March 13, 2012

Οι αντρίκιες δηλώσεις του Ray Sefo μετά την ήττα από τον Mirko Cro Cop! ΔΕΙΤΕ ΒΙΝΤΕΟ.


Oι μάχες και οι αναμετρήσεις ανάμεσα σε φίλους εκτός ρινγκ, πάντα είναι το κάτι διαφορετικό. Πολλές φορές μπορεί να υποψιαστεί κανείς ότι οι μαχητές δεν δίνουν ίσως τον καλύτερό τους εαυτό. Σε αυτές τις υποψίες ορισμένων και σε άλλα πολλά απάντησε ο Ray Sefo στη συνέντευξη τύπου που ακολούθησε της αναμέτρησής του με τον Mirko Cro Cop το Σάββατο που μας πέρασε στην Κροατία.

Διαβάστε τις δηλώσεις του.

''Ξέρουμε πόσο σκληρό είναι αυτό το αγώνισμα. Και εγώ και o Mirko είμαστε πραγματικοί μαχητές. Kαι δεν αναφέρομαι στο pro wrestling. Εκεί είναι κάτι διαφορετικό. Mπαίνουμε εκεί μέσα για να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε. Αυτός είναι πραγματικός μαχητής. Εγώ είμαι πραγματικός μαχητής. Προσπαθούμε να κάνουμε ότι μπορούμε καλύτερα.''

''Αν σκέφτηκε κανείς ότι το είχαμε κανονίσει να εξελιχθεί έτσι η αναμέτρηση, θα πρέπει να κάνει πλάκα. Εκεί μέσα προσπαθούμε να χτυπήσουμε ο ένας τον άλλο. Ο αγώνας τελείωσε και το μόνο που νιώθω είναι πολύ σεβασμό για το Mirko και ξέρω ότι αισθάνεται το ίδιο για μένα.''

''Λοιπόν, αυτό είναι που κάνουμε. Είμαστε άντρες, σεβόμαστε ο ένας τον άλλο πολύ, αλλά όταν μπαίνουμε μέσα στο ρινγκ, μπάινουμε για να χτυπηθούμε. Τελεία.''

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου αν εντυπωσιάστηκε από την αντίσταση που του έδωσε ο Cro Cop μέσα στην αναμέτρηση δήλωσε:

''Μπόρεσε με λίγο πάλη από την εσωτερική να με κάνει να μη μπορώ να του κάνω πολλά, πράγμα που ήταν πολύ καλό σχέδιο για την αναμέτρηση. Δεν μπορώ να πω δικαιολογίες για αυτό που έγινε, σίγουρα θα μπορούσα να κάνω πράγματα διαφορετικά και σίγουρα θα μπορούσα να μην γυρνάω σ' όλο τον κόσμο μαζί με την ομάδα μου για αγώνες και να προετοιμαστώ καλύτερα για αυτή την αναμέτρηση.''


''Έχω δύο με τρία χρόνια ακόμα ως ενεργός αθλητής. Γι'αυτό και θέλω να παίξω με τους καλύτερους των καλυτέρων. Έτσι και η μάχη με τον Mirko σήμαινε πολλά για μένα. Έκανε ότι χρειαζόταν για να κερδίσει τον αγώνα, τα κατάφερε, καλό για αυτόν, συγχαρητήρια.''

Όταν ο δημοσιογράφος ρώτησε αν ο Sefo ενοχλήθηκε όταν ο Cro Cop σε μια στιγμή του αγώνα τον έριξε με το κεφάλι στο καναβάτσο ή αν σκέφτηκε -τώρα θα σου δείξω!- εκείνος δήλωσε:

''Όχι δεν με έριξε με το κεφάλι. Βασικά με κλώτσηκε στο εσωτερικό του ποδιού μου (γέλια και των δύο) που είναι μια κανονική-νόμιμη τεχνική. Δεν έκανε κάτι παράνομο. ''Σκούπισε'' το πόδι στο οποίο κρατιόμουν και προσγειώθηκα με το κεφάλι. Κατάλαβα πόσο ψηλά μπορείς να πάς ότι σε χτυπήσει κάποιος στο πόδι. Είναι κάτι που γίνεται μέσα στον αγώνα.''


''Υπήρχαν κάποιες στιγμές που είχες το κεφάλι σου κάτω και έδινες το σαγόνι σου για να δεις τι μπορεί να σου κάνει ο αντίπαλος'' παρατήρησε ο δημοσιογράφος και ο Sefo απάντησε:

''Πάντα είμαι μαχητής με εμπιστοσύνη στον εαυτό μου, που μπορεί να αντέξει τις γροθιές. Αυτό που κάνουμε είναι να παίζουμε ξύλο, αλλά είναι ταυτόχρονα και μια βιομηχανία διασκέδασης. Σίγουρα δεν είναι το πιο έξυπνο πράγμα το να παίζεις έτσι. Αν ήμουν στον αγώνα αυτόν ως προπονητής θα έλεγα στον αθλητή μου τι πρέπει να κάνει κάθε φορά, ποιό είναι το σωστό. Αλλά ως μαχητής πάντα έβαζα προκλήσεις στον εαυτό μου να ανταγωνίζεται τους καλύτερους των καλύτέρων και να παίρνει ότι καλύτερο έχουν. Αν είχα έναν αθλητή θα έλεγα να μην κάνει αυτό που κάνω εγώ. Αλλά σαν μαχητής έτσι είμαι. Δεν μπορώ να το αλλάξω.''

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ RAY SEFO META TON ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ CRO COP




Θυμηθείτε την αναμέτρηση του Ray Sefo με τον Mikro Cro Cop.




Ο Cro Cop σε αγώνα pro wrestling.