onlyfighters

May 28, 2012

Μανώλης Παππάς: ''Κοιμάμαι και ξυπνάω περιμένοντας τη ρεβάνς από τον Nikolay Atanasov!''


Και με τον Έλληνα αθλητή του Νάσου Αργυρόπουλου στο Muay Thai, τον Μανώλη Παπά, μίλησε το OnlyFighters αμέσως μετά την ήττα του από τον Βούλγαρο Nikolay Atanasov στο NO LIMITS 18.

Διαβάστε όσα μας δήλωσε ο φέρελπις Έλληνας μαχητής:

''Στον αγώνα μπήκα πολύ δυναμικά και δεν με σταμάταγε τίποτα. Τους αγκώνες μου θα τους χρησιμοποιούσα στον δεύτερο γύρο για να έβλεπε ο κόσμος θέαμα. Δεν ήθελα να τον τελειώσω νωρίς. Μόλις μπήκα στον δεύτερο γύρο είχα έναν τραγικό και ανυπόφορο πόνο στην κοιλιά και τάσεις για έμετο. Ένιωθα τόσο βαρύς και δεν μπορούσα να κουνηθώ. Οι πόνοι μου οφείλονταν στο φαγητό που έφαγα το μεσημέρι. Δεν θέλω να δικαιολογηθώ, αλλά αυτός ήταν ο λόγος που δεν μπορούσα να αποδώσω όπως ήθελα.''

''Αυτός ο αγώνας ήταν μια άτυχη στιγμή για μένα. Σέβομαι τον Atanasov. Είνα πολύ καλός αθλητής, ίσως ο καλύτερος στην κατηγορία του, αλλά για μένα δεν είναι τίποτα. Δεν ένιωθα τα χτυπήματά του, ενώ τα δικά μου τον ταρακουνούσαν ολόκληρο. Από την στιγμή που τελείωσε ο αγώνας, ακόμα και όταν κοιμάμαι και ξυπνάω περιμένω την ρεβάνς!''

''Πολλοί είναι αυτοί που ξέρουν να ρίξουν μια μπουνιά και μια κλωτσιά, λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να τις αντέξουν. Ελάχιστοι είναι αυτοί που ξέρουν να καρφώσουν ένα γόνατο και να τρυπήσουν με έναν αγκώνα και να αντέχουν και τα χτυπήματα. Ο προπονητής του και ο ίδιος είπαν στον προπονητή μου και σε μένα ότι είμαι πολύ σκληρός νέος.''