onlyfighters

November 22, 2011

ΚΙCKBOXING: Δείτε ''Thomas Adamantopoulos vs Karim Bennoui'' για τη ζώνη του πρωταθλητή (12/11/2011)

To βίντεο περιλαμβάνει 2 αγώνες από τη ''Νύχτα των Πρωταθλητών'' που έγινε στη Mαρσέιγ της Γαλλίας στις 12 Νοεμβρίου. Αρχικά δείτε ένα ωραίο intro του Jerome Le Banner και στη συνέχεια την μάχη του Thomas Adamantopoulos με τον Κarim Bennoui για τον παγκόσμιο τίτλο ΜΑΧ της ISKA στα 62,3 κιλά. Μιλήσαμε με τον Thomas και μας είπε ότι παρότι το όνομά του δείχνει ελληνικό, ο ίδιος δεν έχει καμμία σχέση με την Ελλάδα. Για το αποτέλεσμα του αγώνα (τον οποίο όπως θα δείτε έχασε) δήλωσε αποκλειστικά για το ONLY_FIGHTES τα παρακάτω:

Thomas Adamantopoulos: ''Είμαι αηδιασμένος με την κακή απόφαση των κριτών. Εγώ έκανα όλη την μάχη πάνω στο ρινγκ, εγώ άξιζα αυτή την νίκη και εγώ είμαι ο πραγματικός πρωταθλητής. Θα ήθελα σίγουρα να ξαναπαίξω μαζί του. Σέβομαι τον Karim, είναι καλός μαχητής και σπουδαίος πρωταθλητής, τον σέβομαι πραγματικά, όμως αυτή η απόφαση των κριτών δεν ήταν σωστή''.

Με το τέλος αυτού του αγώνα στο ίδιο βίντεο δείτε την μάχη στο muay thai ''Abdallah Mabel vs Gregory Choplin'' για τον τίτλο στα 72 κιλά.