onlyfighters

May 27, 2012

Levan Guruli: ''Όλοι είδαν ότι εγώ κέρδισα τον Στάθη Μπένοφ! Άδικη η νίκη που του έδωσαν στο NO LIMITS 18!'' (VIDEO ΑΓΩΝΑ)


Mε τον αθλητή του Ινδόπουλου, τον Levan Guruli μιλήσαμε εχθές μετά την αναμέτρηση του με τον Στάθη Μπένοφ στο NO LIMITS 18. O Guruli ήταν ιδιαίτερα δυσαρεστημένος με την επιλογή των κριτών να δώσουν νίκη στα σημεία στον αντίπαλό του. Ο ίδιος κλήθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή να συμμετάσχει στην διοργάνωση μετά από ακύρωση αθλητή και έκανε μια εμφάνιση που ελάχιστοι περίμεναν...

Διαβάστε όσα δήλωσε αποκλειστικά στο OnlyFighters λίγο μετά τον αγώνα του στο NO LIMITS 18!

''Όλοι εχθές είπαν ότι εγώ κέρδισα τον αγώνα. Όλοι μα όλοι οι δάσκαλοι που ήταν εκεί μου έλεγαν ότι εγώ άξιζα την νίκη. Όλοι! Και οι κριτές το έδωσαν στον Μπένοφ!''

''Δεν μου έκανε τίποτα. Δεν μου πέρασε σχεδόν τίποτα και ούτε που με ακούμπησε στο πρόσωπο. Δεν έχω μελανιές στα πόδια μου απ'τον αγώνα. Εγώ με τα low μου του έκανα ζημιά στα πόδια. Έπρεπε να μου δώσουν την νίκη ή τουλάχιστον την ισοπαλία και extra γύρο.''

''Ήμουν καλύτερος από αυτόν σε όλα, εκτός ίσως λίγο σε θέμα αντοχής και αυτό γιατί  έμαθα το μεσημέρι της προηγούμενης μέρας ότι θα έπαιζα.''

''Ήμουν πολύ μπροστά μέχρι το τέλος του αγώνα. Λίγο στο τέλος με πίεσε, αλλά τίποτα ιδιαίτερο. Στο τρίτο γύρo μου έκανε γυριστές αλλά δεν πέρασε καμμία. Όλο στα γάντια μου χτυπούσε. Άντε να πήρε το πολύ τον τρίτο γύρο γιατί έδειχνε πιο ξεκούραστος.''

''Αδικήθηκα! Θέλω τη ρεβάνς μαζί του στο επόμενο NO LIMITS!''

Δείτε την αναμέτρηση των δύο πολύ καλών αθλητών!

Levan Guruli vs Στάθης Μπένοφ


Πηγή βίντεο: LordofRingsTV (Dailymotion)