onlyfighters

September 04, 2011

O_F on MUSIC : Ακούστε αξέχαστα ελληνικά τραγούδια για τον στρατό



Πλημμυρίζει ελληνική μουσική αυτή η ανάρτηση και εγκαινιάζει μια σειρά μουσικών αναρτήσεων με συγκεκριμένες θεματικές.
Το θέμα σε αυτή την ανάρτηση είναι τραγούδια για τον στρατό.

Ελληνική μουσική 100%. Εύχομαι να περάσετε καλα, όσο πέρασα και εγώ ετοιμάζοντας αυτή την ανάρτηση. Καλή εβδομάδα σε όλους!

Πρώτα από όλα θα βάλω το δικό μου αγαπημένο, που σιγοψιθύριζα στην πρώτια μου σκοπιά στο τιμημένο Μεσολλόγι...

... η ''Σκοπιά'' του Λευτέρη Πανταζή



'Ενα καινούριο : Πάνος Κιάμος - ''Φαντάρε Καληνύχτα''



Χάρις Αλεξίου - ''O φαντάρος''



Τα παιδιά από την Πάτρα - ''Πίκρανες τον φαντάρο''



Ο μοναδικός Ζαμπέτας τραγουδάει ''Το φανταράκι''



''Ναύτης βγήκε στην στεριά''... απ'την αείμνηστη και αλησμόνητη Βίκυ Μοσχολιού!



''Πάνω στην τρέλα μου'' - Βανέσσα Αδαμοπούλου



Γλυκερία - ''Φανταράκι''



Goin' Through - Δεν αντέχω (301 και σήμερα)



Από την αξέχαστη φωνάρα του Στέλιου Καζαντζίδη - ''Είμαι φανταράκι''



Δημήτρης Ανδριανός - ''Το φανταράκι αγαπά''



Αννούλα Βασιλείου - ''Tώρα που θα πας φαντάρος''



''Είμαι φίνο φανταράκι'' από τον Ζερλεντέ



Ελένη Λεγάκη - ''Φαντάρε μου, φαντάρε μου''



Γιώργος Τσαλίκης - ''Στον Έβρο''



Το κλασσικό πια ''Απολύομαι'' των Ζιγκ Ζαγκ.



Το χιουμοριστικό ''Απολύομαι'' των Ημισκούμπρια :)



Είναι βέβαια και πολλά πολλά άλλα γνωστά και άγνωστα τραγουδιά, αλλά αν συνεχίσω η ανάρτηση θα γίνει τεράστια. Επιφυλάσσομαι για δεύτερο μέρος.