onlyfighters

March 13, 2012

ΜΜΑ: O Tony Christodoulou υπoγράφει να παίξει στο κορυφαίο ONE FC και το DREAM!


'''Φεύγω για την Σιγκαπούρη στις 21 Μαρτίου. Θα υπογράψω με την διοργάνωση ONE FC!'' δήλωσε σε συνέντευξή του στο mmafight.gr o Tony Christodoulou.

To ONLΥFIGHTERS είχε κάνει εκτενή συνέντεξη στον Tony λίγο πριν αγωνιστεί στο GFC 3 με αντίπαλο τον Stansislav Enchev, που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Kαι ο δημοφιλής Ελληνοαμερικανός μαχητής του ΜΜΑ συνέχισε: ''Αν δεν την ξέρει κάποιος ας την ψάξει στο ίντερνετ, είναι η μεγαλύτερη στην Ασία πια. Την έχουν περιγράψει και ως το UFC της Ασίας. Είναι επίσης συνεργάτες με το DREAM οπότε αυτή είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία της καριέρας μου.''

Σε ερώτηση για τους διαφορετικούς κανόνες του ONE FC σε σχέση με άλλες διοργανώσεις καθώς εκεί επιτρέπονται ''ποδοσφαιρικές κλωτσιές'' και ''πατήματα'' ο Tony δήλωσε:

''Είναι κανόνες του Pride ανάμικτοι με κανόνες του UFC αφού επιτρέπονται οι αγκώνες σε πεσμένο αντίπαλο. Πιστεύω ότι ταιριάζει με το στυλ μου πολύ. Εννοώ ότι όσο περισσότερα "εργαλεία" μπορώ να χρησιμοποιήσω τόσο πιο πολλά θα έχω για να κερδίσω τους αντιπάλους μου. Θέλω να "τελειώνω" κάθε μάχη ανεξάρτητα με το τί πιστεύουν κάποιοι και με αυτούς τους κανόνες θα δείτε διαφορετικό Τόνυ Χριστοδούλου.''

Εκεί θα μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με δυνατούς μαχητές όπως οι Imanari, Kawajiri και Shinya Aoki. Τι δήλωσε για αυτό το ενδεχόμενο:

"Αυτό είναι που θέλω, αυτό για το οποίο θα βρεθώ εκεί. Θέλω να αντιμετωπίσω τους καλύτερους. Θέλω να αποδείξω στον εαυτό μου ότι μπορώ να κερδίσω μαχητές στο τοπ 10. Δεν με νοιάζει ποιός, θα ήταν τιμή μου να αντιμετωπίσω οποιονδήποτε από αυτούς αλλά αν έπρεπε να διαλέξω οπωσδήποτε θα έλεγα τον Kawajiri. Νομίζω ότι τα στυλ μας ταιριάζουν και εγώ θα είμαι ο δυνατότερος από τους δύο".

Το πιο πιθανό είναι να δούμε τον Tony τον Μάιο να αγωνίζεται εκεί στα 66 κιλά.

Ένα μεγάλο μπράβο από το ONLYFIGHTERS για αυτή την επιτυχία του και αναμένουμε τα καλύτερα. Είναι μια πραγματικά μεγάλη ευκαιρία αυτή για τον Tony Christodoulou!