onlyfighters

March 15, 2012

MMA: Ο ... μπεκρής Chris Leben! Οι αποκαλυπτικές δηλώσεις του.


O Chris Leben μετράει 19 αναμετρήσεις στο UFC και έχει αντιμετωπίσει μερικούς από τους καλύτερους μονομάχους του κόσμου, όπως οι Anderson Silva, Michael Bisping, Wanderlei Silva, Yoshihiro Akiyama και Mark Munoz.

Παρόλα αυτά, ο μεγαλύτερός του αντίπαλος βρίσκεται εκτός κλουβιού, καθώς είναι εθισμένος στο αλκοόλ και τα παυσίπονα, κάτι που είχε σοβαρές επιπτώσεις στην προσωπική του ζωή, αλλά και στην επτάχρονη καριέρα του σε μία από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις του ΜΜΑ.

Ο Leben αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αποκλεισμό ενός έτους, καθώς βγήκε θετικός στην εξέταση για απαγορευμένες ουσίες που πραγματοποιήθηκε μετά την ήττα του από τον Munoz στο UFC 138.

Και αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που τιμωρείται για χρήση απαγορευμένων ουσιών, καθώς είχε βρεθεί θετικός και το 2008, έπειτα από την αναμέτρησή του με τον Michael Bisping στο UFC 89.

«Η αλήθεια είναι, πως δίνω μάχη με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ και παλεύω με αυτά όλη μου τη ζωή. Είχα ένα θέμα εθισμού σε παυσίπονα για χρόνια τώρα. Ήξερα πως θα με έπιαναν και απλά δεν με ένοιαζε εκείνο τον καιρό. Ντρέπομαι πραγματικά, νιώθω πως απογοήτευσα το UFC, αλλά παράλληλα νομίζω πως το ότι με έπιασαν είναι το καλύτερο πράγμα που μου συνέβη. Το UFC είναι απίστευτο, με έστειλαν σε κέντρο αποκατάστασης και πραγματικά με φρόντισαν.

Τα παυσίπονα για εμένα ήταν για τον έλεγχο του πόνου, όχι μόνο σωματικά αλλά και συναισθηματικά. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Το μόνο που μπορώ να εξηγήσω είναι πως εκείνη τη στιγμή τίποτα άλλο δεν είχε σημασία, ακόμα και αν ήμουν στο κυρίως event του μεγαλύτερου show του κόσμου. Η σύζυγός μου μου τα είχε φέρει για μετά την αναμέτρηση, αλλά υπήρξαν κάποια θέματα, πολύ στρες, και "έσπασα". Δεν μπορούσα να κρατηθώ. Ήμουν καθαρός, αλλά την ημέρα πριν το ζύγισμα "έσπασα" με όλα αυτά που συνέβαιναν στη ζωή μου».

Για τον Leben όσο σημαντικό και αν είναι να επιστρέψει στην καριέρα του στο UFC,λέει πως πιο σημαντικό είναι να βάλει πρώτα σε μια τάξη τη ζωή του.

Θέλει ακόμα οκτώ μήνες για να λήξει ο αποκλεισμός του και είναι σίγουρος πως μέχρι τότε θα έχει κάνει τα απαραίτητα βήματα για να επιστρέψει και πάλι στο κλουβί.

Δείτε βίντεο με highlights από την καριέρα του Chris Leben ως τώρα.



Πηγή κειμένου: mahites.gr / Ο τίτλος ανήκει στο ONLYFIGHTERS