onlyfighters

August 08, 2011

Editorial (8 / 8 / 2011) - ONLY_FIGHTERS θα πει ΜΟΝΟ_ΜΑΧΗΤΕΣ !


Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.

Τρεις εβδομάδες καλοκαιριού έχουν μείνει ακόμα και κοιτάξτε να εκμεταλλευτείτε την περίοδο. Εγώ -κατά τα άλλα- πήζω και γράφω στα γρήγορα αυτό το Editorial από το γραφείο, γιατί για όσους δεν το έχουν αντιληφθεί αυτό το μπλογκ υπάρχει με κανονική αφαίμαξη του ελεύθερου χρόνου του γράφοντος. Αλλά δεν πειράζει. Από την στιγμή που γνωρίζει τέτοια μεγάλη επιτυχία, νομίζω αξίζει ο κόπος.


Και άλλωστε το έχω ξαναπεί. Ούτε δημοσιογράφος είμαι, ούτε κάποιες πολύ εξειδικευμένες γνώσεις έχω σε κάποια μαχητικά σπορ. Αγαπώ αυτόν τον χώρο, τους μαχητές, το θέαμα που προσφέρουν σε ρινγκ, κλουβιά κτλ. και σαν ένας θαυμαστής διατηρώ αυτόν εδώ τον χώρο που μαζί με άλλους 10.000 συνοδοιπόρους τον προηγούμενο μήνα, μοιραζόμαστε βίντεο, απόψεις, σκληρές εικόνες, χαρούμενες εικόνες, τα πάντα.


Και όπως αναφέρεται και στον τίτλο του ONLY_FIGHTERS... ΕΔΩ ΟΛΑ ΜΕΣΑ! Γι'αυτό άλλωστε κάνουμε και τη διαφορά! Χωρίς κόμπλεξ απέναντι σε κανένα άθλημα, χωρίς κόμπλεξ απέναντι σε κανέναν αθλητή, με κύριο μέλημά μας ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΗ-ΜΑΧΗΤΗ. Γι'αυτόν υπάρχουμε, γι'αυτόν γράφουμε και ΑΥΤΟΝ στηρίζουμε.


Άλλωστε το λέει και ο τίτλος μας ONLY_FIGHTERS = MONO_ΜΑΧΗΤΕΣ .

Σε αυτούς που δεν μας πολυγουστάρουν έχω να πω ότι θα γίνουμε χειρότεροι και σε αυτούς που μας στηρίζουν ότι θα γίνουμε καλύτεροι.

Καλό υπόλοιπο ημέρας σε όλους!