onlyfighters

June 03, 2012

Daniel Ghita: ''Δε φοβάμαι τον Badr Hari! Μέσα στο ρινγκ δε καταλαβαίνω από φιλίες! Θέλω να κερδίσω το K-1!''


Ο Ρουμάνος Daniel Ghita διανύει την καλύτερη περίοδο της καριέρας του. Στα 31 του χρόνια πετυχαίνει την μία νίκη μετά την άλλη και μάλιστα με νοκ άουτ. Θεωρείται ένας από τους καλύτερους αθλητές στο K-1 δίπλα στον Badr Hari και τον Semmy Schilt. O Daniel Ghita έδωσε συνέντευξη στο Puterea, όπου μιλά για την άνοδό του, για το όνειρό του για φέτος καθώς και για μια σκέψη που τον ταλαιπωρεί το τελευταίο διάστημα.

Διαβάστε στο OnlyFighters τη συνέντευξη που δώθηκε στο ρουμάνικο site ολόκληρη μεταφρασμένη παρακάτω.

Δημοσιογράφος: Πώς νιώθεις όντας στην καλύτερη φόρμα της καριέρας σου;

Daniel Ghita: Σίγουρα είμαι στην καλύτερή μου φόρμα και το γεγονός αποδεικνύεται από τα νοκ άουτ που έδωσε στους αντιπάλους μου στα τελευταία ματς. Έχω προπονηθεί πολύ καλά στην φυσική μου κατάσταση, καθώς και στο τεχνικό κομμάτι.

Δημ: Γνώριζες ότι ο Wendell Roche δεν είχε ήττα με νοκ άουτ μέχρι που έπαιξε με σένα;

D. Ghita: Το γνώριζα αυτό. Αυτό με παρακίνησε ακόμα περισσότερο, γιατί σκεφτόμουνα ότι έχει παίξει με του Saki και Porturak που δεν κατάφεραν να τον βγάλουν νοκ άουτ. Είμαι φίλος με τον Roche από τις προπονήσεις, αλλά μέσα στο ρινγκ δεν ξέρω κανέναν, δεν καταλαβαίνω από φιλίες!

Δημ: Μέχρι να καταλήξουμε στον Roche, υποψήφιοι αντίπαλοί σου ήταν αρχικά ο Paul Slowinski και μετά ο Damian Garcia. Πιστεύεις σε φοβήθηκαν;

D. Ghita: Σίγουρα. Ο Slowinski αρχικά αποδέχθηκε τον αγώνα, αλλά μετά σταμάτησε να απαντά και να σηκώνει το τηλέφωνό του. Το ίδιο έγινε και με τον Garcia. Τέλος πάντων δεν ήταν καλό για μένα να αλλάξω τρεις αντιπάλους μέσα σε ελάχιστες μέρες. Ετοιμάζεις μια τακτική πριν από έναν αγώνα για έναν συκγκεκριμένο αντίπαλο.


Δημ: Στις 30 Ιουνίου θα παίξεις με τον Frederic Sinistra στην πατρίδα του το Βέλγιο. Πως βλέπεις αυτή την αναμέτρηση;

D Ghita: Ο Sinistra είναι σταρ στο Βέλγιο και έχει παίξει ακόμα και με τον Badr Hari. Eλπίζω να μην έχω προβλήματα και να τελειώσω τον αγώνα με νοκ άουτ.

Δημ: Έχεις θέσει κάποιον προσωπικό στόχο να βγάζεις νοκ άουτ όλους σου τους αντιπάλους;

D. Ghita: Ναι, γιατί αυτή τη στιγμή ξέρω ότι μπορώ να το κάνω. Θέλω να βγάλω νοκ άουτ όλους μου τους αντιπάλους αυτή τη χρονιά.

Δημ: Γνωρίζουμε ότι έκανες πρόταση στον Gokhan Saki για αγώνα στις 30 Ιουνίου, αλλά δεν την έκανε δεκτή.

D. Ghita: Έτσι είναι. Ο Saki ζήτησε τρεις φορές περισσότερα χρήματα να παίξει μαζί μου και το ματς απέτυχε να προχωρήσει. Αν έχεις την καρδιά ενός λιονταριού, μάχαισε με τους καλύτερους. Με φοβήθηκε, στα σίγουρα.

Δημ: Υπάρχουν πιθανότητες να σε δούμε να αγωνίζεσαι στο SuperKombat;

D. Ghita: Πιθανότατα όχι μέσα στη χρονιά, επειδή έχω αρκετούς αγώνες στο K-1. Mετά σαφώς είμαι ανοιχτός σε προτάσεις. Για να δούμε τι προσφορά θα κάνει ο Eduard Irimia. Aπό τη δική μου οπτική δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Με θέλει να παίξω στο SuperKombat.

Δημ: Nα καταλάβουμε από αυτό ότι σου λείπει η Ρουμανία;

D. Ghita: Φυσικά. Είμαι Ρουμάνος και μου λείπουν οι άνθρωποί μου. Εδώ και τέσσερα χρόνια είμαι κυρίως έξω από τη χώρα μου. Είμαι σαν ναύτης. Θέλω να έρθω και να παίξω μπροστά σε Ρουμάνους. Ακόμα και τώρα στην Μαδρίτη ήταν αρκετοί Ρουμάνοι. Τους ένιωσα κοντά μου και τους ευχαριστώ για αυτό.


Δημ: Πέρυσι υποτίθεται θα έκανες αγώνα με τον Badr Hari, αλλά το ματς ακυρώθηκε. Είσαι πρόθυμος να παίξεις πάλι μαζί του;

D. Ghita: Θα παίξω μαζί του πολύ σύντομα. Θέλω πολύ να παίξω μαζί του. Είμαστε στο ίδιο επίπεδο. Αν είσαι πρωταθλητής, παίζεις με άλλους πρωταθλητές. Δεν τον φοβάμαι. Αν τον φοβόμουν δεν θα έκανα αυτό το άθλημα.

Δημ: Τι θέλεις να πετύχεις μέσα στη χρονιά, ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου στόχος στο K-1;

D. Ghita: Θέλω να κερδίσω τη ζώνη του K-1 για το 2012! Να είναι φέτος έτος της Ρουμανίας στο K-1 WGP. Θέλω να φέρω την ζώνη του Κ-1 στην Ρουμανία.

Δημ: Και τέλος, είδες τι συνέβη στον Bute?

D. Ghita: Δεν έχω δει τον αγώνα, αλλά είδα κάποιες εικόνες. Είμαι σίγουρος ότι θέλει πολύ μια ρεβάνς και εγώ το ίδιο θα ήθελα στη θέση του. Είναι σπουδαίος μαχητής και θα έχει ακόμα μεγαλύτερο κίνητρο από εδώ και πέρα. Τον εμπιστεύομαι ότι θα επιστρέψει δυνατότερος! Θα αποδείξει ότι αυτός ο αγώνας ήταν μια άτυχη στιγμή.

Δείτε τoν Daniel Ghita με Ρουμάνους φανς μετά τον αγώνα με τον Wendell Roche!



Πηγή συνέντευξης: puterea.ro